GuidZP400 |
58a69ab3-24ee-4f4d-9360-13909822015b
|
Biuletyn |
536132-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
|
Regon |
17071162800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 629 0 505
|
Zamawiajacy fax |
55 629 0 510
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.elblag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „PWSZ w Elblągu – Uczelnia III-ciej Generacji”, nr: POWR.03.05.00-00-Z091/17-00 w ramach Osi Priorytetowej III – Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsce składania ofert: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg pokój 18 (kancelaria ogólna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania do tworzenia prezentacji dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2312/05/821/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do tworzenia prezentacji o minimalnych parametrach oraz standardach jakościowych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
licencja na oferowane oprogramowanie udzielona będzie na łączny okres 36 miesięcy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis przedmiotu zamówienia potwierdzający, że parametry oferowanego oprogramowania odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
a) Opis przedmiotu zamówienia winien być sporządzony według wzoru przekazanego przez Zamawiającego i zgodnie z zapisami określonymi w tym wzorze, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
b) Wykonawca może dołączyć do Opisu przedmiotu zamówienia materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli
Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo,
Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2018. 798), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ.
a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
UWAGA!
b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw / usług niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy),
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
d) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanego oprogramowania o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji oferowanego oprogramowania.
2) zmiana wynagrodzenia:
a) w wyniku zmian obowiązujących przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego,
3) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp.,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
8) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
10) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części.
8. Zamawiający rozumie przez określenie,,siła wyższa” - wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań umownych w całości lub części, w szczególności:
a) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga;
b) terroryzm, rebelia, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa;
c) promieniowanie radioaktywne lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników;
d) klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar lub inne, ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ustępem zastosowanie znajdują przepisy ustawy PZP regulujące możliwości zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy np.
a) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż oferowane za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
10. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 5 |
1
|