Sukcesywne dostawy leków, materiałów jednorazowych oraz wypełnień stomatologicznych

Data publikacji 2019-04-10
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535821-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy leków, materiałów jednorazowych oraz wypełnień stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Część 1. - Leki do stosowania na śluzówkę jamy ustnej; Część 2. - Materiały jednorazowe; Część 3. - Materiały jednorazowe; Część 4. - Materiały jednorazowe; Część 5. - Wypełnienia stałe; Część 6. - Wypełnienia stałe; Część 7. - Materiały opatrunkowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf23d523-c8d4-4806-99de-fa03811aacc6
Biuletyn 535821-N-2019
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy leków, materiałów jednorazowych oraz wypełnień stomatologicznych
Numer referencyjny ZP/05/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy leków, materiałów jednorazowych oraz wypełnień stomatologicznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Część 1. - Leki do stosowania na śluzówkę jamy ustnej; Część 2. - Materiały jednorazowe; Część 3. - Materiały jednorazowe; Część 4. - Materiały jednorazowe; Część 5. - Wypełnienia stałe; Część 6. - Wypełnienia stałe; Część 7. - Materiały opatrunkowe.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej – dotyczy części 1.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 Ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 Ustawy) w terminie 3. dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 Ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu.
Zakresie warunkow udzialu - Aktualnego zezwolenia wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w celu potwierdzenia spełniania warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - W przypadku zaoferowania produktów równoważnych jakościowo do produktów określonych w Załączniku nr 1. do SIWZ dla wszystkich części, Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane produkty zamówienia są równoważne do produktów określonych w SIWZ złoży: aktualne materiały źródłowe producenta tj. karty katalogowe, foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje użytkowania (w języku polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) lub inne dokumenty. Zamawiający może wezwać do dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone w SIWZ. - Oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SIWZ, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane potwierdzających spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający może wezwać do dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy oferowany produkt równoważny spełnia wymagania określone w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik 1. do SIWZ (w zależności od wybranej części); 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony, na podstawie przepisu art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tj. w formie aneksu do Umowy z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w ust. 3. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) w przypadku gdy nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3. Strony ustalają, że w trakcie realizacji Umowy nie są wymagane zmiany w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 1) obniżenia ceny przedmiotu Umowy lub cen jednostkowych poszczególnego asortymentu przez Wykonawcę; 2) zamiany przez Zamawiającego ilości asortymentu w formularzu asortymentowo-cenowym poprzez zwiększenie ilości danego asortymentu z jednoczesnym zmniejszeniem innego asortymentu; 3) zmiany stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 6 ust. 1 pkt 3 Umowy; 4) braku określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy; 5) zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy; 6) zmiany nazwy handlowej; 7) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa LEKI STOSOWANE NA ŚLUZÓWKĘ JAMY USTNEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy leków w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MATERIAŁY JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MATERIAŁY JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MATERIAŁY JEDNORAZOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WYPEŁNIENIA STAŁE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy wypełnień stałych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa WYPEŁNIENIA STAŁE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy wypełnień stałych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1do SIWZ Część 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OPATRUNKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych w rodzajach i ilościach określonych w załączniku 1 do SIWZ Część 7.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)