GuidZP400 |
525f9f9f-d8df-4580-aec0-883849298809
|
Biuletyn |
535987-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach
|
Regon |
79100162700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 662 268,
|
Zamawiajacy fax |
875 662 268
|
Zamawiajacy email |
wsprsuwalki@wp.pl,
|
Adres strony url |
http://wsprsuw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wsprsuw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wsprsuw.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na poszczególne zadanie, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach 16-400 Suwałki ul. Mickiewicza 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
OT 332-07-19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
trzy części - należy składać na oddzielnych formularzach
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego w postaci:
• sprzętu jednorazowego użytku,
• pasków testowych do pomiaru poziomu glukozy we krwi,
• środków opatrunkowych.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 221.000 euro.
Oferty na poszczególne zadania mają być składane na oddzielnych formularzach ofertowych, jedna oferta – jedno zadanie przetargowe. Ofertę można złożyć na dowolną ilość części. Cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa dopuszczenia do obrotu, posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty. Sprzęt który jest zakwalifikowany jako wyrób medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 13 grudnia 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 175).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje tego warunku, spełnienie tego warunku Zamawiający oceni na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga podania w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ) osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 25 ust. 1 pkt. 3 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zawarta jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sposób przewidziany w art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie:
a) zmiany danych dotyczących Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
c) konieczności dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego w przypadku zmiany stanu prawnego,
d) danych personelu wskazanego w umowie, w przypadku wystąpienia zmian dotyczących personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie,
e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
f) zmiany ilości dostarczanego sprzętu medycznego wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku zwiększonego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie 14 dni przed planowanym zwiększeniem dostaw.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg załącznika nr 6a do SIWZ. CPV 33.14.00.00-3;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem drugiego zadania jest dostawa 250 opakowań (50 szt. pasków w opakowaniu) pasków testowych do pomiaru poziomu glukozy we krwi. W cenę pasków ma być wliczona dostawa 18szt. glukometrów i ich dzierżawa przez okres 24 miesięcy. Glukometry muszą być kompatybilne z dostarczanymi paskami. CPV 33.69.62.00-7.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
przedmiotem trzeciego zadania jest dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 6b. CPV : 33.14.11.00-1.
|
| |