GuidZP400 |
0129b950-08d8-440f-be6e-14734f45f93f
|
Biuletyn |
535989-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 6021
|
Regon |
14626847100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261847581
|
Zamawiajacy fax |
261847577
|
Zamawiajacy email |
ozgst.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
obrona-jednostka wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa ul. Żwirki i Wigury 9/13 Kancelarja jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa umundurowania do treningu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
|
Numer referencyjny |
25/2019/PN/M
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa umundurowania do treningu jeździeckiego. Kod CPV: 18412100-1, 18800000-7, 18841000-6, 18424000-7, 18333000-2, 18425000-4, 18444200-5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1.1 oraz 2 i 2.1 do SIWZ.
3. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne patentom lub pochodzeniem, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać,
że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym oraz wolnym od wad materiałowych i projektowych, bardzo dobrej jakości, wykonany
w sposób staranny z materiałów o ustabilizowanej kurczliwości, odpornych na zniszczenie, gotowych do użytku, zgodnych z opisem asortymentu i zapakowanych oraz oznaczonych w sposób wskazany w załączniku nr 1.1 szczegółowo opisującym poszczególne przedmioty zamówienia.
6. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko.
7. Adres i miejsce dostawy:
Magazyn mundurowy Jednostki Wojskowej Nr 6021, Warszawa, ul. Żwirki
i Wigury 9/13.
8. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje aukcji elektronicznej.
11. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. ZAMAWIAJĄCY nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
11. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
18412100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji : 40 dni roboczych licząc od podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.3. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązany jest:
a) posiadać wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji i/lub obrotu odzieżą sportową lub ochronną.
Wymagany dokument na potwierdzenie warunku wskazanego powyżej: wydany przez uprawniony organ, aktualny certyfikat, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) w zakresie produkcji i/lub obrotu odzieżą sportową lub ochronną.
b) przedstawić szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów (w szczególności: skład, rodzaj, gramatura tkaniny) oraz pozostałych wymagań ZAMAWIAJĄCEGO (w formie zdjęć, prospektów i/lub katalogi z opisami w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie przedstawiony w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 2 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia. Jednocześnie należy zaznaczyć
(np.: zakreślaczem) w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów.
Złożone opisy zostaną ocenione w kategorii: „spełnia-nie / spełnia” wymagania ZAMAWIAJĄCEGO.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, tj:
a) wydany przez uprawniony organ, aktualny certyfikat, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) w zakresie produkcji i/lub obrotu odzieżą sportową lub ochronną.
b) szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów (w szczególności: skład, rodzaj, gramatura tkaniny) oraz pozostałych wymagań ZAMAWIAJĄCEGO (w formie zdjęć, prospektów i/lub katalogi z opisami w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie przedstawiony w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu,
w kolorze, dającym możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 1 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia. Jednocześnie należy zaznaczyć
(np.: zakreślaczem) w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa wyżej, została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW.
Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
WYKONAWCA zobowiązuje się do pisemnego poinformowania ZAMAWIAJĄCEGO o stanie realizacji przedmiotu Umowy w przypadku spodziewanego opóźnienia w realizacji przedmiotu Umowy lub wystąpienia innych problemów związanych z terminowym wykonaniem Umowy, w szczególności, gdy pojawi się zagrożenie jej wykonania. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu, realizacji. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie Umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony Umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|