| GuidZP400 | 
						
															044ec562-36e3-4e69-802e-aa994fa49a8c
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															535930-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															30097592700000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Jana Henryka Dąbrowskiego
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															79
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Poznań
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															60-529
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															wielkopolskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															61 639 64 00
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															61 639 64 47
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															danuta.urbanska.poznan@rdos.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															http://poznan.rdos.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															nie dotyczy
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															92%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://poznan.rdos.gov.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://poznan.rdos.gov.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															pisemnie 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															J.H. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ksero do siedziby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															WOP.261.46.2019.EB
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Zakup i jednorazowa dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79 - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30190000-7
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															29064,51
													 | 
					
							                									
						| Waluta calosc | 
						
															PLN
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-05-31T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Wykonawca winien wykać, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykonał przynajmniej jedną dostawę artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego do drukarek.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1)	oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;
2)	pisemnego oświadczenie Wykonawcy aktualnego na dzień składania ofert o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, nie otwarciu likwidacji ani nie ogłoszeniu upadłości – Załącznik nr 7 do SIWZ;
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1)	oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP aktualne na dzień składania ofert, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
2)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3)	Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie dotyczącym podwykonawców.
4)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru załącznik nr 6).
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
tj. możliwość przedłużenia terminu wykonania Zadania lub zapłaty za wykonanie Zadania w następujących przypadkach:
1)	niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności uzyskania przez Zamawiającego zmiany harmonogramu realizacji zadania, umożliwiającej przesunięcie środków finansowych niezbędnych do sfinansowania Zadania, na kolejny rok budżetowy;
2)	niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności w przypadkach stwierdzenia przez Zamawiającego, że opóźnienie w wykonaniu zamówienia jest wynikiem działania siły wyższej lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-04-19T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |