GuidZP400 |
fcd3803b-8552-45bf-9c94-9ca9cceb9d41
|
Biuletyn |
535714-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Puławski
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Królewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puławy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
24-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 886 11 36
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@pulawy.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100): Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3 i A4 oraz nowego serwera backupowego dla Starostwa Powiatowego w Puławach.
|
Numer referencyjny |
RI.272.10.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie 3 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3 i A4 oraz nowego serwera backupowego dla Starostwa Powiatowego w Puławach.
Zamówienie składa się z trzech części, zwanych dalej częściami:
Część I: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Część II: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych A3 i A4 dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Część III: Dostawa fabrycznie nowego serwera backupowego dla Starostwa Powiatowego w Puławach. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Okres gwarancji jakości jest jednym z kryterium oceny ofert. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Składana oferta musi zawierać:
a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ,
b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
UWAGA: dotyczy sekcji III.3 przedmiotowego ogłoszenia-Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu.
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie;
Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
- realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa.
Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia.
2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) zmiany technologiczne, w szczególności:
- niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu;
- pojawieniem się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.;
-zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru).
3) dla pozostałych zmian:
- w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposoby realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian;
4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej.
4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część I: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych A3 i A4 dla Starostwa Powiatowego w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część II: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych A3 i A4 dla Starostwa Powiatowego w Puławach.Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III: Dostawa fabrycznie nowego serwera backupowego dla Starostwa Powiatowego w Puławach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część III: Dostawa fabrycznie nowego serwera backupowego dla Starostwa Powiatowego w Puławach. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się dla danej części w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |