GuidZP400 |
78715832-fb22-4ff7-b5e3-dbec2ed8a34f
|
Biuletyn |
535397-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Nowotarskiego
|
Regon |
49189333900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Wstydliwego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 26 61 300,
|
Zamawiajacy fax |
18 26 61 344
|
Zamawiajacy email |
przetarg@nowotarski.pl,
|
Adres strony url |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowotarski.pl/bip/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania oraz usługi naprawy systemu parkingowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Numer referencyjny |
ZA.272.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy: Dostawa sprzętu komputerowego, licencji, oprogramowania oraz usługi naprawy systemu parkingowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 następujących części:
Część nr 1 – Dostawa programu do monitorowania sieci komputerowej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
Część nr 2 – Dostawa dwóch kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
Część nr 3 – Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 C do siwz.
Część nr 4 – Dostawa aktualizacji oprogramowania do klastra UTM Cyberoam CR500iNG-XP dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 D do siwz.
Część nr 5 – Dostawa urządzenia NAS dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 E do siwz.
Część nr 6 – Usługi - naprawa systemu parkingowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 F do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminach:
Część nr 1 - 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 2 - 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 3 - 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 4 – 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 5 – 14 dni od daty podpisania umowy
Część nr 6 – 60 dni od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną;
Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (w zależności od wybranej części);
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy);
3) Inne dokumenty wymagane w siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 A dla części nr 1-5 oraz załącznik nr 5 B dla części nr 6.
|
IV 4 14 |
Nie wymagane.
|
IV 4 4 data |
2019-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp. :
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Część nr 1, 2, 3, 4 i 5 – nie dotyczy;
Część nr 6 – czynności związane z naprawą i dokonaniem rozruchu systemu parkingowego.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
- dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
- datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób,
- rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp.
3. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa programu do monitorowania sieci komputerowej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 1 - 14 dni od daty podpisania umowy
KRYTERIA OCENY OFERT:
Ad. 2: Kryterium „dodatkowa funkcjonalność” – Integracja ze środowiskiem Active Directory.
Ad. 3: Kryterium „dodatkowa usługa” – Przeprowadzenie szkolenia z programu dla 4 pracowników administratorów programu trwającego minimum 6 godzin.
Ad. 4: Kryterium „dodatkowa usługa” – Pomoc inżyniera podczas wdrożenia i instalacji programu przez pracowników Biura Systemów Informatycznych.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa programu do monitorowania sieci komputerowej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa dwóch kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 2 - 14 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dwóch kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 3 - 14 dni od daty podpisania umowy
KRYTERIA OCENY OFERT:
Ad. 2: Kryterium „dodatkowa funkcjonalność”: Dodatkowa funkcjonalność pozwalająca na kopie zapasowe plików i folderów stacji roboczych i serwerów Windows:
1. Tworzenie kopii zapasowych wskazanych folderów wybranych stacji roboczych na serwerze.
2. Możliwość przywracania plików do dowolnej lokalizacji w sieci.
3. Możliwość przywracania wszystkich lub wybranych plików archiwum kopii.
4. Możliwość tworzenia zleceń tworzenia i przywracania kopii w oparciu o harmonogram.
5. Możliwość wskazania lokalizacji przechowywania kopii na serwerze.
6. Możliwość wskazania lokalizacji przechowywania plików tymczasowych kopii na stacji roboczej.
7. Raportowanie w przypadku braku miejsca na kopię na serwerze.
8. Raportowanie w przypadku braku miejsca na pliki tymczasowe kopii na stacji roboczej.
Ad. 3: Kryterium „dodatkowa funkcjonalność”: Dodatkowy silnik skanera:
Dodatkowe punkty zostaną przyznane jeżeli program będzie posiadał dwa niezależne skanery antywirusowe (nie heurystyczne!) z dwoma niezależnymi bazami sygnatur wirusów wykorzystywane przez skaner dostępowy, skaner na żądanie oraz skaner poczty elektronicznej. Wymagana jest możliwość konfiguracji programu do pracy z jednym skanerem i dwoma skanerami antywirusowymi jednocześnie oraz dodatkowy i niezależny od skanerów plików, trzeci skaner poczty oparty o technologię cloud security.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 C do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa aktualizacji oprogramowania do klastra UTM Cyberoam CR500iNG-XP dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 4 – 14 dni od daty podpisania umowy
KRYTERIA OCENY OFERT:
Ad. 2: Kryterium „dodatkowa funkcjonalność”: W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający oceniać będzie dodatkową funkcjonalność w okresie objętym subskrypcją w formie prowadzenia pierwszej linii wsparcia w języku polskim dla urządzeń objętych subskrypcją.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa aktualizacji oprogramowania do klastra UTM Cyberoam CR500iNG-XP dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 D do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia NAS dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 5 – 14 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzenia NAS dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 E do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Usługi - naprawa systemu parkingowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50800000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie:
Część nr 6 – 60 dni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Usługi - naprawa systemu parkingowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 F do siwz.
|
| |