GuidZP400 |
1c4e81d8-32b1-42b2-8a31-2b169310a635
|
Biuletyn |
536949-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
|
Regon |
15540000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 234 53 92
|
Zamawiajacy fax |
22 621 86 57
|
Zamawiajacy email |
m.samplawski@coi.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z wyszczególnionych w ust. 2 pkt 1 SIWZ części w formie pisemnej w siedzibie Centrum Informatyzacji PW.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-661 Warszawa, pl. Politechniki 1, piętro III, pok. 319
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów
|
Numer referencyjny |
CI.ZP.261.07.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń: Część 1 – Dostawa komputerów typu All In One; Część 2 – Dostawa notebooków, monitorów oraz stacji dokujących; Część 3 – Dostawa komputerów typu All In One dla Ośrodka Kształcenia na Odległość „OKNO” Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zamówienie należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty zawarcia umowy (minimalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) lub wykonuje (Wykonawca może wykazać się częściowymi dostawami w ramach realizowanego zamówienia, jeżeli wartość wykonanych dotychczas dostaw osiągnęła nw. kwoty) należycie co najmniej: dla Części 1: 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 (dwieście tysięcy) zł brutto dla Części 2: 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 (sto tysięcy) zł brutto dla Części 3: 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 40 000 (czterdzieści tysięcy) zł brutto. UWAGA! Wykonawca składając ofertę na wszystkie trzy części zamówienia oraz na pierwszą i drugą część zamówienia winien wykazać się zrealizowaniem jednej dostawy za nie mniej niż 200 000 (dwieście tysięcy) zł brutto i jednej dostawy za nie mniej niż 100 000 (sto tysięcy) zł brutto. Wykonawca składając ofertę na pierwszą i trzecią część zamówienia winien wykazać się zrealizowaniem jednej dostawy za nie mniej niż 200 000 (dwieście tysięcy) zł brutto. Wykonawca składając ofertę na drugą i trzecią część zamówienia winien wykazać się zrealizowaniem jednej dostawy za nie mniej niż 100 000 (sto tysięcy) zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA! W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała zakresem dostawy określone warunkiem udziału w postępowaniu. Przez dostawę sprzętu komputerowego Zamawiający rozumie dostawę dowolnych asortymentów sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.
W przypadku, gdy wartość zamówienia (dostawy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 10 ) SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – wg załącznika nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oraz inny podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) PZP, Wykonawca przedkłada nw. dokumenty (odpowiednio w zakresie dot. Wykonawcy oraz Podwykonawcy): zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy; zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – załącznik Wykonawcy; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP – załącznik Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 7) lit. b) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 8) lit. b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 8) lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 8) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 9) stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis Techniczny oferowanych urządzeń – wg załącznika nr 6 do SIWZ; dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada wdrożony system jakości ISO 9001 (certyfikat ISO 9001) lub normę równoważną na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta komputera (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej) – dla wszystkich komputerów – załącznik Wykonawcy; dokument potwierdzający, że urządzenie spełnia kryteria efektywności energetycznej na poziomie co najmniej równoważnym dla tej klasy urządzeń posiadających certyfikat programu ENERGY STAR uznawany w UE lub IT ECO (w zakresie monitorów) – dla wszystkich komputerów oraz monitorów – załącznik Wykonawcy; wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net, potwierdzający liczbę punktów osiągniętych w teście PassMark CPU Mark – dla wszystkich komputerów – załącznik Wykonawcy; wydruk ze strony http://www.videocardbenchmark.net, potwierdzający liczbę punktów osiągniętych w teście Average G3D Mark dla wszystkich komputerów – załącznik Wykonawcy; wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z wymaganym systemem operacyjnym dla komputera z części 1 i części 3– załącznik Wykonawcy; dokument potwierdzający, że producent sprzętu posiada wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 (certyfikat ISO 9001) lub normę równoważną – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dla wszystkich komputerów – załącznik Wykonawcy; dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie jest zgodne z normami dotyczącymi oznakowania CE – deklaracja zgodności CE – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dla wszystkich komputerów – załącznik Wykonawcy; certyfikat lub deklaracja (oświadczenie) producenta urządzenia (jednostki) potwierdzające, że głośność jednostki mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego IDLE wynosi maksymalnie dla komputerów: z części 1 i części 3: 19 dB; z części 2: Notebook 13,3” 16 dB; dla Notebooka 15,6” (model 1 i model 2) 22dB; dla Notebooka 17” (model 1 i model 2) 22 dB; – załącznik Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta – wg załącznika nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo – cenowy – wg załącznika nr 1 do Oferty. Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów – w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, jeżeli polega on na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – które musi zawierać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Do oferty należy załączyć Zobowiązanie innego podmiotu wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: Część nr 1: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych), Część nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Część nr 3: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie części zamówienia, wówczas musi wnieść wadium w wysokości 24 500,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 26 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (tj. 26 kwietnia 2019 r. do godz. 11:00) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: przelewem na konto Banku PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa, nr rachunku 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664, kod SWIFT: PKOPPLPW z dopiskiem „WADIUM” i oznaczyć „Dostawa komputerów – Część nr _________.”, Nr sprawy: CI.ZP.261.07.2019. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium złożone w innej formie niż pieniądz należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie dyspozycji art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 oraz art. 148 ust. 4 PZP.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1, a w szczególności: 1) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie produkcji lub dystrybucji któregokolwiek urządzenia będącego przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na urządzenie tego samego producenta o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż parametry urządzenia będącego przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji lub dystrybucji urządzenia wchodzącego w skład Przedmiotu Umowy; 2) gdy po podpisaniu Umowy, producent zaprzestanie dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. W takim przypadku możliwa będzie zmiana wyłącznie na oprogramowanie/licencję tego samego producenta o uprawnieniach i warunkach użytkowania nie gorszych niż uprawnienia i warunki użytkowania oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy. Warunkiem dokonania tej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu dystrybucji oprogramowania/licencji będącej przedmiotem umowy; 3) wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 1) i 2), w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 4) gdy Zamawiający nie będzie przygotowany do przyjęcia dostawy bądź nie przekaże informacji o szczegółach dotyczących realizacji dostawy, w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w §4 ust. 1; 5) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku i kwota brutto. 2. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiana treści umowy, pod rygorem nieważności, wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załacznikami winna być sporządzona w języku polskim (dokumenty sporządzone w innym języku niż polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski). Zgodnie z art. 9 ust. 3 PZP Zamawiający dopuszcza składanie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów typu All In One
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zamówienie należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty zawarcia umowy (minimalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 sztuk komputerów All In One, szczegółowo opisanych w załączniku numer 7 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa notebooków, monitorów oraz stacji dokujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zamówienie należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty zawarcia umowy (minimalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy).
Prawo opcji
W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia
z ewentualnym zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP, zwiększającym przedmiot zamówienia o nie więcej niż: jeden Komputer Notebook 17” model 1 (z części 2) lub jeden Komputer Notebook 17” model 2 (z części 2) zgodnie z ceną jednostkową brutto za dany model podaną w Ofercie złożonej przez Wykonawcę. Prawo opcji przejawiać się będzie tym, że Zamawiający może zwiększyć realizację zamówienia w stosunku do podstawowego zakresu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, monitorów oraz stacji dokujących, szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów typu All In One dla Ośrodka Kształcenia na Odległość „OKNO” Politechniki Warszawskiej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i zamówienie należy realizować w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty zawarcia umowy (minimalny termin dostawy wynosi 14 dni od daty zawarcia umowy)
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów typu All In One dla Ośrodka Kształcenia na Odległość „OKNO” Politechniki Warszawskiej, szczegółowo opisanych w załączniku numer 7 do SIWZ.
|
| |