Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537102-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331122000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do niej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenie startowe dla personelu Zamawiającego obsługującego przedmiot umowy. Kolejne szkolenia, które określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia zostaną przeprowadzone na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis w okresie gwarancyjnym przedmiotu zamówienia poprzez podmiot upoważniony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Miejsce dostawy: Szpitalny Oddział Ratunkowy mieszczący się przy ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp., (w godzinach od 08:00 do 14.00 od poniedziałku do piątku). Warunkiem wymaganym jest dostarczenie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do w/w miejsca dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ca28e1b1-c543-4da4-ae1f-3f6cdb18727f
Biuletyn 537102-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.
Regon 21122838100000
Zamawiajacy adres ulica Dekerta
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 7331222, 7331173,
Zamawiajacy fax 95 7331222, 7331173
Zamawiajacy email renata.grabaszewska@szpital.gorzow.pl,
Adres strony url www.szpital.gorzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.” Nr POIS.09.01.00-00-0305/18 w ramach działania 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.gorzow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.gorzow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o., Kancelaria, ul.Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
Numer referencyjny ZP/11/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z ustawą z o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do niej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi na koszt własny szkolenie startowe dla personelu Zamawiającego obsługującego przedmiot umowy. Kolejne szkolenia, które określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia zostaną przeprowadzone na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga min. 24 miesięcy gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis w okresie gwarancyjnym przedmiotu zamówienia poprzez podmiot upoważniony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Miejsce dostawy: Szpitalny Oddział Ratunkowy mieszczący się przy ul. Dekerta 1 w Gorzowie Wlkp., (w godzinach od 08:00 do 14.00 od poniedziałku do piątku). Warunkiem wymaganym jest dostarczenie przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do w/w miejsca dostawy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na dzień składania ofert Wykonawca przedstawia następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty; 2. Parametry techniczne wskazujące na zaoferowane produkty; 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; 4. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - o ile ma zastosowanie. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ dostępny na stronie internetowej Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu: Defibrylator - 1 szt., Pulsoksymetr - 2 szt., Ssak elektryczny - 1 szt., Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta - 1 szt., Respirator z wyposażeniem - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu: Aparat USG - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu: Analizator parametrów krytycznych - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)