GuidZP400 |
7439f182-ee92-4928-8988-bf06acd8613d
|
Biuletyn |
536903-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
10920850000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Ośrodku Lecznictwa Odwykowego i Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Gorzycach
|
Numer referencyjny |
3/2019/APTEKA/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy produktów leczniczych, wyrobów i materiałów medycznych oraz innych produktów zgodnie z asortymentem, ilościami oraz wymaganiami zawartymi w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia dla Zadań nr 1-14 oraz we wzorze umowy. Okres realizacji: 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadań nr 1 - 9:
a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - Zadania nr 1 - 9; b)zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P (zgodnie z ustawą z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1030 ze zm.) w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi - w przypadku składania oferty na substancje psychotropowe - Zadanie nr 2 i 4; c) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą - Zadania nr 1 - 7 i 9.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla Zadań nr 1 - 9 zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.:
a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej - Zadania nr 1 - 9; b)zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na prowadzenie obrotu hurtowego substancjami psychotropowymi grupy IV-P w hurtowni farmaceutycznej posiadającej zezwolenie na jej prowadzenie i obrót produktami leczniczymi - Zadanie nr 2 i 4; c) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą - Zadania nr 1 - 7 i 9.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Zadania nr 1-14;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2019 r. do godz. 11.15 wnieść wadium jeżeli składa ofertę na zadania nr 1-14 w następujących kwotach: 1) Zadanie nr 1 – Produkty lecznicze i inne - 7800,00 PLN (słownie: siedem tysięcy osiemset złotych 00/100), 2) Zadanie nr 2 – Substancje psychotropowe IV-P – 1100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), 3) Zadanie nr 3 – Olanzapina i kwetiapina - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100),4) Zadanie nr 4 – Walproiniany i inne - 1000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 5) Zadanie nr 5 – Rywaroksaban - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100), 6) Zadanie nr 6 – Nadroparyna - 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych 00/100), 7) Zadanie nr 7 - Płyny infuzyjne - 110,00 PLN (słownie: sto dziesięć złotych 00/100), 8) Zadanie nr 8 – Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego – 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100), 9) Zadanie nr 9 – Opatrunki lecznicze – 190,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100), 10) Zadanie nr 10 – Materiały opatrunkowe – 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100), 11) Zadanie nr 11 – Sprzęt medyczny i środki pomocnicze – 210,00 PLN (słownie: dwieście dziesięć złotych 00/100), 12) Zadanie nr 12 – Rękawice diagnostyczne – 740,00 PLN (słownie: siedemset czterdzieści złotych 00/100),13) Zadanie nr 13 – Paski do glukometru – 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych 00/100), 14) Zadanie nr 14 – Ustniki do alkomatu – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 12130,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy sto trzydzieści złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2) Zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy: a) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, b) zmiana oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, c) zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy, w szczególności w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1844 ze zm.), d) ceny i asortymentu przewidziana w § 2 ust. 11 i ust. 12 umowy, e) zmiana ceny przewidziana w § 4 ust. 4 i ust. 3 umowy, f) zmiana asortymentu przewidziana w § 2 ust. 10 umowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty lecznicze i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Produkty lecznicze i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 440 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1a do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Substancje psychotropowe IV-P
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Substancje psychotropowe IV-P zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 10 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1b do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Olanzapina i kwetiapina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Olanzapina i kwetiapina zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 7 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1c do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Walproiniany i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Walproiniany i inne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 11 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1d do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rywaroksaban
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rywaroksaban zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1e do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Nadroparyna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Nadroparyna zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1f do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Płyny infuzyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny infuzyjne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1g do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692510-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Środki spożywcze specjalnego przeznaczenia medycznego zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 2 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w załączniku 1h do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki lecznicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 5 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1i do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 25 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1j do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny i środki pomocnicze zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 31 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1k do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne zgodnie z asortymentem i ilościami (poz. 1 - 3 wyliczenia całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1l do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Paski do glukometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Paski do glukometru zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1ł do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Ustniki do alkomatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37322300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Ustniki do alkomatu zgodnie z asortymentem i ilościami (wyliczenie całkowitej wartości zamówienia) oraz wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1m do SIWZ oraz we wzorze umowy. Dostawy realizowane przez 12 miesięcy.
|
| |