Sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych organizowanych przez Centrum Turystyczno – Sportowe AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537815-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392987004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby imprez sportowych i wydarzeń o charakterze sportowym, organizowanych w Centrum Turystyczno – Sportowym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest a) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z elementów metalowych, w kolorze domunującym – złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej o wymiarach:
- wysokość pucharu – 42 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk,
- wysokość pucharu – 36 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 200 sztuk,
- wysokość pucharu – 33,5 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk
- wysokość pucharu – 30 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk,
- wysokość pucharu – 27 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk,
- wysokość pucharu – 25 cm, średnica czaszy 10,00 cm + pokrywka – w ilości 200 sztuk
- wysokość pucharu – 24 cm, średnica czaszy 10,00 cm – w ilości 50 sztuk,
- wysokość pucharu – 23 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 100 sztuk
- wysokość pucharu – 22 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 100 sztuk
b) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z tworzywa sztucznego, w kolorze domunującym złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej o wymiarach:
- wysokość pucharu – 40 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk
- wysokość pucharu – 36 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk
- wysokość pucharu – 32 cm, średnica czaszy 10,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk
- wysokość pucharu – 24 cm, średnica czaszy 10,00 cm – w ilości 150 sztuk,
- wysokość pucharu – 23 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 150 sztuk,
- wysokość pucharu – 22 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 150 sztuk.
c) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką medale w kolorze dominującym – brąz. Po stronie rewersu umieszczona będzie treść podana przez Zamawiającego, a po stronie awersu należy umieścić emblematy dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, koszykówka, rugby, siatkówka, pływanie, lekka atletyka. Awers i rewers swoją średnicą powinny być dopasowane do średnicy medalu, wykorzystując jego wzór i nie pozostawiając zbędnego miejsca:
- medale o średnicy 7,00 cm – w ilości 4000 sztuk
- medale o średnicy 5,00 cm – w ilości 7000 sztuk
- medale o średnicy 4,00 cm – w ilości 1000 sztuk
- medale w kształcie elipsy, kolor brązowy, gr. 4 mm, odlew dwustronny o średnicach: dłuższa 7,00 cm, krótsza 5,00 cm. + wstążka o szer. 20 mm, pełnokolorowa, dwustronna z logotypami imprezy – w ilości 4000 sztuk,
d) Dostarczyć statuetki dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, sporty walki, taniec, siatkówka, koszykówka, pływanie, itp., składających się z podstawy, figurki prezentującej dyscyplinę sportową oraz tabliczki grawerowanej, wykonane z tworzywa innego niż plastik o wymiarach:
- wysokość statuetki od 20,00 cm do 30,00 cm – w liczbie 150 szt.;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia oraz w ramach ogólnej ilości asortymentu zmiany ilości zamawianych artykułów ( np. zwiększenia ilości pucharów i zmniejszenia ilości statuetek). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu towaru dostarczanego do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wizualizację oferowanych pucharów, medali, statuetek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f31181f-fd60-46a0-8546-99fa0ace92dc
Biuletyn 537815-N-2019
Zamawiajacy nazwa Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Regon 20698864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 848 84 94
Zamawiajacy fax 74 848 84 94
Zamawiajacy email biuro@agua-zdroj.pl
Adres strony url www.aqua-zdroj.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip/aqua-zdroj.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. 58 - 304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych organizowanych przez Centrum Turystyczno – Sportowe AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Numer referencyjny 21/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby imprez sportowych i wydarzeń o charakterze sportowym, organizowanych w Centrum Turystyczno – Sportowym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest a) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z elementów metalowych, w kolorze domunującym – złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej o wymiarach: - wysokość pucharu – 42 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk, - wysokość pucharu – 36 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 200 sztuk, - wysokość pucharu – 33,5 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk - wysokość pucharu – 30 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 50 sztuk, - wysokość pucharu – 27 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk, - wysokość pucharu – 25 cm, średnica czaszy 10,00 cm + pokrywka – w ilości 200 sztuk - wysokość pucharu – 24 cm, średnica czaszy 10,00 cm – w ilości 50 sztuk, - wysokość pucharu – 23 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 100 sztuk - wysokość pucharu – 22 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 100 sztuk b) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką puchary z tworzywa sztucznego, w kolorze domunującym złotym, składające się z podstawy, nóżki, czaszy oraz tabliczki grawerowanej o wymiarach: - wysokość pucharu – 40 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk - wysokość pucharu – 36 cm, średnica czaszy 12,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk - wysokość pucharu – 32 cm, średnica czaszy 10,00 cm + pokrywka – w ilości 100 sztuk - wysokość pucharu – 24 cm, średnica czaszy 10,00 cm – w ilości 150 sztuk, - wysokość pucharu – 23 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 150 sztuk, - wysokość pucharu – 22 cm, średnica czaszy 8,00 cm – w ilości 150 sztuk. c) Dostarczyć wraz z założoną szeroką wstążką medale w kolorze dominującym – brąz. Po stronie rewersu umieszczona będzie treść podana przez Zamawiającego, a po stronie awersu należy umieścić emblematy dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, koszykówka, rugby, siatkówka, pływanie, lekka atletyka. Awers i rewers swoją średnicą powinny być dopasowane do średnicy medalu, wykorzystując jego wzór i nie pozostawiając zbędnego miejsca: - medale o średnicy 7,00 cm – w ilości 4000 sztuk - medale o średnicy 5,00 cm – w ilości 7000 sztuk - medale o średnicy 4,00 cm – w ilości 1000 sztuk - medale w kształcie elipsy, kolor brązowy, gr. 4 mm, odlew dwustronny o średnicach: dłuższa 7,00 cm, krótsza 5,00 cm. + wstążka o szer. 20 mm, pełnokolorowa, dwustronna z logotypami imprezy – w ilości 4000 sztuk, d) Dostarczyć statuetki dla różnych dyscyplin sportowych w szczególności: piłka nożna, tenis stołowy, sporty walki, taniec, siatkówka, koszykówka, pływanie, itp., składających się z podstawy, figurki prezentującej dyscyplinę sportową oraz tabliczki grawerowanej, wykonane z tworzywa innego niż plastik o wymiarach: - wysokość statuetki od 20,00 cm do 30,00 cm – w liczbie 150 szt.; Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia oraz w ramach ogólnej ilości asortymentu zmiany ilości zamawianych artykułów ( np. zwiększenia ilości pucharów i zmniejszenia ilości statuetek). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu towaru dostarczanego do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wizualizację oferowanych pucharów, medali, statuetek.
Cpv glowny przedmiot 39298700-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne „AQ.UA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. ul. Ratuszowa 6 58- 304 Wałbrzych, tel./fax +48 74 848 84 94, e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl, zwana dalej Administratorem. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail iodo@aqua- zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych organizowanych przez Centrum Turystyczno – Sportowe AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu , prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”. 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; a) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. b) Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy. − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. c) Wykonawcy nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych. − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli jego sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwala na realizację niniejszego zamówienia i wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że: 1. do realizacji niniejszego zamówienia skierował 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy), 2. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie nie mniej niż trzy główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 brutto za 1 rok - każda. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy pucharów, medali i statuetek na potrzeby wydarzeń sportowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne może być wystawione dla poszczególnych wspólników lub dla samej spółki. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2,3 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, 2. wykazu dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz ten ma zawierać co najmniej 3 dostawy, o których mowa w punkcie 3.3.2. niniejszej SIWZ ( wykaz dostaw, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 7. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 8. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2000,00 ( słownie: dwa tyziące złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 21/2019 Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk małoformatowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Nr 21/2019 Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT. d) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu dostarczenia towaru w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów lub wielkości opakowań. Wykonawca może po uzgodnieniu i uzyskaniu aprobaty przedstawiciela Zamawiającego w osobie …………………… dokumentując zaistniałą przyczynę, dostarczyć produkt podobny lub w innym opakowaniu w cenie podanej w formularzu cenowym po przeliczeniu na aktualną wielkość opakowania lub towaru. O zaistniałym fakcie Wykonawca zobowiązany jest w dniu otrzymania zamówienia na towar pisemnie powiadomić przedstawiciela Zamawiającego w osobie ………….. pod rygorem zastosowania kar umownych.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w formie pisemnej, napisana czytelnie w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)