GuidZP400 |
918c6089-3370-411f-a991-df390f7a3b23
|
Biuletyn |
537797-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
000017319
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48,
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bgk.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bgk.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej lub w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w formie papierowej na adres BGK, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa lub w formie elektropnicznej za pośrednictwej strony https://bgk.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Serwis urządzeń Palo Alto Networks
|
Numer referencyjny |
DZZK/30/DI/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Serwis urządzeń Palo Alto Networks
Przedmiot zamówienia określają:
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy (IPU),
Załącznik nr 4 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
72700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”). Termin wykonania zamówienia:
umowa obowiązuje od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy – szczegółowe informacje w rozdz. 3 IPU (zał. nr 1 do SIWZ).
Oferty w formie papierowej należy składać na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami, Biuro Zamówień Publicznych) Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna lub w formie elektronicznej należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej eb2b
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
• minimum 2 (dwa) zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych) każde, z których każde polegało na świadczeniu usługi serwisowej urządzeń Palo Alto przez okres co najmniej 12 miesięcy.
W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko usługi wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Zamawiający wymaga, by okres świadczenia usługi (serwisu) do terminu składania ofert był nie krótszy niż 12 (dwanaście) miesięcy, a wartość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę za realizację części zamówienia wykonaną do upływu terminu składania ofert była nie mniejsza niż 200.000,00 PLN brutto (dwieście tysięcy złotych).
Jeśli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. .
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach:
• minimum 2 (dwiema) osobami posiadającymi kompetencje z zakresu utrzymywania urządzeń typu NGF (Next Generation Firewall) producenta Palo Alto, potwierdzone aktualnym certyfikatem ukończenia szkoleń z tego zakresu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki opisane w ust. 1 pkt a) i b) może spełniać jeden lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz złoży zgodnie z rozdz. VIII SIWZ Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: -spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz złoży zgodnie z rozdz. VIII SIWZ 2) wykazu zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” – załącznik nr 6 do SIWZ.
3) wykazu „Potencjał kadrowy” tj. osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór – załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert.
Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert – zgodnie z rozdz. XXIII ust. 5 SIWZ
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• w gwarancjach bankowych;
• w gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
W przypadku składania oferty w formie papierowej dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. Składając ofertę w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej poprzez wczytanie na platformie zakupowej oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
• w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego
nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619
z dopiskiem: „wadium w postępowaniu DZZK/30/DI/2019”
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp tj.:
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp
oraz
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
8. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego.
9. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z postanowieniami IPU (załącznik nr 1 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie. Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 25.04.2019 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Przed podpisaniem umowy (co najmniej 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek dostarczyć niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem” (poza dowodem potwierdzającym wniesienie zabezpieczenia, który musi zostać dostarczony w oryginale) przez Wykonawcę, tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika):
1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości;
2) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) dokumenty poświadczające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymagane certyfikaty i kwalifikacje zostały szczegółowo określone w cz. VI SIWZ ust. 1 lit b);
4) aktualną polisę ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w IPU);
5) szczegółowy podział kwoty Serwisu na dwie wartości: wynagrodzenie Wykonawcy oraz wynagrodzenie producenta.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty, sporządzone w formie pisemnej (papierowej) lub w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) wypełniony i podpisany formularz „OFERTA” - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione i podpisane oświadczenia - załącznik nr 9 oraz 10 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie w formie papierowej lub w formie elektronicznej określonej w ust. 2 niniejszego Rozdziału;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 Ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie w formie papierowej lub w formie elektronicznej określonej w ust. 2 niniejszego Rozdziału;
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy form niepieniężnych);
6) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
7) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ;
8) zobowiązanie „innych podmiotów” - wzór załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy);
|