GuidZP400 |
bbfd2d6a-3b43-4f0d-94fc-905027a30e87
|
Biuletyn |
537069-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej
|
Regon |
92962670000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świecka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tuchola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 334 35 31
|
Zamawiajacy fax |
52 334 35 31
|
Zamawiajacy email |
tcez@tuchola.pl
|
Adres strony url |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bippowiat.tuchola.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji”
|
Numer referencyjny |
Nr 10/ZP/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy oraz zakup wyposażenia do nowych pracowni zajęć praktycznych tj. pracowni gastronomicznej oraz pracowni naprawy części samochodowych wraz z możliwością realizacji e-edukacji.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Część nr 1 pn. „Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy”
2) Część nr 2 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi”
3) Część nr 3 pn. „Dostawa mebli szkolnych”
4) Część nr 4 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacji”
5) Część nr 5 pn. „Dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej”
6) Część nr 6 pn. „Dostawa drobnego sprzętu do pracowni gastronomicznej”
7) Część nr 7 pn. „Dostawa mebli do pracowni gastronomicznej”
3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 2.
4. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
5. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
39150000-8 – różne meble i wyposażenie
34110000-1 – samochody osobowe
39151000-5 – meble różne
42652000-1 – ręczne narzędzia elektromechaniczne
44510000-8 – narzędzia
39160000-1 – meble szkolne
39112000-0 – krzesła
39143310-2 – stoliki
39141300-5 – szafy
30213000-5 – komputery osobiste
30231300-0 – monitory ekranowe
48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 – urządzenia multimedialne
39713100-4 – zmywarki do naczyń
39711360-0 – piekarniki
39711110-3 – chłodziarko zamrażarki
39221110-1– naczynia
39711200-1 – roboty kuchenne
42923110-6 – wagi
39700000-9 – sprzęt gospodarstwa domowego
39100000-3 – meble
39141000-2 - meble i wyposażenie kuchni
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami projektu umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
8. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola.
9. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
11. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
12. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem.
13. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: Część nr 1,2,3,4,5,6 - do dnia 31 maja 2019 r., Część nr 7 - do dnia 28 czerwca 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca w ofercie składa:
1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia,
2) formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 4.2, Załącznikiem nr 4.3, Załącznikiem nr 4.4, Załącznikiem nr 4.5, Załącznikiem nr 4.6, Załącznikiem nr 4.7 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia,
3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4, Części nr 5, Części nr 6, Części nr 7
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34110000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 5- osobowego, fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania), bezwypadkowego, spełniającego wymogi pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii B oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2016 r. poz. 232 z późn. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.1 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalne okresy gwarancji wymagane przez Zamawiającego:
1) gwarancja pełna na samochód obejmująca wszelkie usterki mechaniczne (w szczególności sprzęgła, skrzyni biegów, stacyjki, panelu regulacji lusterek, prowadnic foteli) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów,
2) gwarancja na wady lakieru - minimum 24 miesiące,
3) gwarancja na perforacyjną korozję blach - minimum 60 miesięcy.
4. Samochód musi być obsługiwany przez stację obsługi pojazdów zlokalizowaną na terenie woj. kujawsko-pomorskiego posiadającą autoryzacje producenta samochodu oferowanego przez Wykonawcę.
5. Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi obejmująca m in. wózki narzędziowe bez wyposażenia, stoły warsztatowe, imadła ślusarskie, prasę ręczną, wiertarki stołowe, piły do cięcia metalu, szlifierkę narzędziową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.2 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli szkolnych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli szkolnych obejmująca w szczególności krzesła komputerowe, stoliki komputerowe, tablice sucho ścieralne, biurko oraz szafy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.3 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacji”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacja obejmująca w szczególności komputery, monitory, tablice multimedialne, projektory interaktywne oraz oprogramowanie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.4 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
5. Oprogramowanie, dla którego Wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie także do montażu, zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia w zakresie obsługi (min. 4 godziny) wyznaczonych pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej obejmująca w szczególności zmywarki, piekarniki, chłodziarko/zamrażarki oraz płyty indukcyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.5 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
5. Wykonawca zobowiązany będzie także do montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia w zakresie obsługi (min. 4 godziny) wyznaczonych pracowników Zamawiającego w siedzibie zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa drobnego sprzętu do pracowni gastronomicznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej obejmująca w szczególności: roboty kuchenne, garnki, wagi, naczynia oraz sztućce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.6 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa mebli do pracowni gastronomicznej”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowych mebli ze stali austenitycznej kwasoodpornej, wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczną. Dostawa obejmuje 8 stanowisk dydaktycznych, 10 szaf wiszących, 2 blaty robocze, 4 szafy – blok z szufladami z możliwością montażu piekarników, 2 szafy –słupek, 2 szafy – lodówko-zamrażarki, 2 szafy, szafa pod zlew.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.7 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4.7.1 do SIWZ. Specyfikacja techniczna oraz opis przedmiotu zamówienia zawierają minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
3. Minimalny okres gwarancji na elementy – zawiasy i prowadnice szuflad wynosi 24 miesiące i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dożywotnią gwarancję na zastosowany materiał.
5. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
|
| |