„Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji”

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej
Miejscowość Tuchola
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble różne,
  • Meble szkolne,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537069-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 341100001, 391510005, 391600001, 302130005, 397131004, 397000009, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy oraz zakup wyposażenia do nowych pracowni zajęć praktycznych tj. pracowni gastronomicznej oraz pracowni naprawy części samochodowych wraz z możliwością realizacji e-edukacji.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Część nr 1 pn. „Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy”
2) Część nr 2 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi”
3) Część nr 3 pn. „Dostawa mebli szkolnych”
4) Część nr 4 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacji”
5) Część nr 5 pn. „Dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej”
6) Część nr 6 pn. „Dostawa drobnego sprzętu do pracowni gastronomicznej”
7) Część nr 7 pn. „Dostawa mebli do pracowni gastronomicznej”
3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 2.
4. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
5. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
39150000-8 – różne meble i wyposażenie
34110000-1 – samochody osobowe
39151000-5 – meble różne
42652000-1 – ręczne narzędzia elektromechaniczne
44510000-8 – narzędzia
39160000-1 – meble szkolne
39112000-0 – krzesła
39143310-2 – stoliki
39141300-5 – szafy
30213000-5 – komputery osobiste
30231300-0 – monitory ekranowe
48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32322000-6 – urządzenia multimedialne
39713100-4 – zmywarki do naczyń
39711360-0 – piekarniki
39711110-3 – chłodziarko zamrażarki
39221110-1– naczynia
39711200-1 – roboty kuchenne
42923110-6 – wagi
39700000-9 – sprzęt gospodarstwa domowego
39100000-3 – meble
39141000-2 - meble i wyposażenie kuchni
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami projektu umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
8. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola.
9. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
10. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
11. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
12. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem.
13. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbfd2d6a-3b43-4f0d-94fc-905027a30e87
Biuletyn 537069-N-2019
Zamawiajacy nazwa Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej
Regon 92962670000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Świecka
Zamawiajacy miejscowosc Tuchola
Zamawiajacy kod pocztowy 89-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 334 35 31
Zamawiajacy fax 52 334 35 31
Zamawiajacy email tcez@tuchola.pl
Adres strony url www.bippowiat.tuchola.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bippowiat.tuchola.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji”
Numer referencyjny Nr 10/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy oraz zakup wyposażenia do nowych pracowni zajęć praktycznych tj. pracowni gastronomicznej oraz pracowni naprawy części samochodowych wraz z możliwością realizacji e-edukacji. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 pn. „Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy” 2) Część nr 2 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi” 3) Część nr 3 pn. „Dostawa mebli szkolnych” 4) Część nr 4 pn. „Dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacji” 5) Część nr 5 pn. „Dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej” 6) Część nr 6 pn. „Dostawa drobnego sprzętu do pracowni gastronomicznej” 7) Część nr 7 pn. „Dostawa mebli do pracowni gastronomicznej” 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 2. 4. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Rozbudowa infrastruktury edukacyjnej prowadzącej kształcenie zawodowe w ramach szkolnictwa specjalnego wraz z działaniami w zakresie e-edukacji” nr RPKP.06.03.02-04-0002/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 5. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 39150000-8 – różne meble i wyposażenie 34110000-1 – samochody osobowe 39151000-5 – meble różne 42652000-1 – ręczne narzędzia elektromechaniczne 44510000-8 – narzędzia 39160000-1 – meble szkolne 39112000-0 – krzesła 39143310-2 – stoliki 39141300-5 – szafy 30213000-5 – komputery osobiste 30231300-0 – monitory ekranowe 48000000-8 – pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32322000-6 – urządzenia multimedialne 39713100-4 – zmywarki do naczyń 39711360-0 – piekarniki 39711110-3 – chłodziarko zamrażarki 39221110-1– naczynia 39711200-1 – roboty kuchenne 42923110-6 – wagi 39700000-9 – sprzęt gospodarstwa domowego 39100000-3 – meble 39141000-2 - meble i wyposażenie kuchni 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy uwzględniając wymagania Zamawiającego określone i opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami projektu umowy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami. 8. Miejsce dostawy i przekazania przedmiotu zamówienia: Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola. 9. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. W cenie oferty należy uwzględnić transport towarów i jego ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w czasie transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 12. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. 13. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w rozdziale XXIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część nr 1,2,3,4,5,6 - do dnia 31 maja 2019 r., Część nr 7 - do dnia 28 czerwca 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia, 2) formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 4.2, Załącznikiem nr 4.3, Załącznikiem nr 4.4, Załącznikiem nr 4.5, Załącznikiem nr 4.6, Załącznikiem nr 4.7 do SIWZ stosownie do wybranej części zamówienia, 3) dokument potwierdzający uprawnienia osoby lub osób do złożenia oferty, o ile uprawnienie tej osoby lub osób do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy Części nr 1, Części nr 2, Części nr 3, Części nr 4, Części nr 5, Części nr 6, Części nr 7 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa samochodu osobowego do nauki jazdy”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu 5- osobowego, fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania), bezwypadkowego, spełniającego wymogi pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii B oraz spełniającego wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2016 r. poz. 232 z późn. zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.1 do niniejszej SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalne okresy gwarancji wymagane przez Zamawiającego: 1) gwarancja pełna na samochód obejmująca wszelkie usterki mechaniczne (w szczególności sprzęgła, skrzyni biegów, stacyjki, panelu regulacji lusterek, prowadnic foteli) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2) gwarancja na wady lakieru - minimum 24 miesiące, 3) gwarancja na perforacyjną korozję blach - minimum 60 miesięcy. 4. Samochód musi być obsługiwany przez stację obsługi pojazdów zlokalizowaną na terenie woj. kujawsko-pomorskiego posiadającą autoryzacje producenta samochodu oferowanego przez Wykonawcę. 5. Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji oraz dopuszczające pojazd do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni napraw części samochodowych wraz z indywidualnym zestawem narzędzi obejmująca m in. wózki narzędziowe bez wyposażenia, stoły warsztatowe, imadła ślusarskie, prasę ręczną, wiertarki stołowe, piły do cięcia metalu, szlifierkę narzędziową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.2 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli szkolnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli szkolnych obejmująca w szczególności krzesła komputerowe, stoliki komputerowe, tablice sucho ścieralne, biurko oraz szafy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.3 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacji”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do pracowni e-edukacja obejmująca w szczególności komputery, monitory, tablice multimedialne, projektory interaktywne oraz oprogramowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.4 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Oprogramowanie, dla którego Wykonawca udziela lub odsprzedaje licencje musi pochodzić z legalnego źródła oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia (np.: oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie także do montażu, zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia w zakresie obsługi (min. 4 godziny) wyznaczonych pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej obejmująca w szczególności zmywarki, piekarniki, chłodziarko/zamrażarki oraz płyty indukcyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.5 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności. 5. Wykonawca zobowiązany będzie także do montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia w zakresie obsługi (min. 4 godziny) wyznaczonych pracowników Zamawiającego w siedzibie zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa „Dostawa drobnego sprzętu do pracowni gastronomicznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu AGD do pracowni gastronomicznej obejmująca w szczególności: roboty kuchenne, garnki, wagi, naczynia oraz sztućce. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.6 do SIWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli do pracowni gastronomicznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowych mebli ze stali austenitycznej kwasoodpornej, wykonanych zgodnie ze specyfikacją techniczną. Dostawa obejmuje 8 stanowisk dydaktycznych, 10 szaf wiszących, 2 blaty robocze, 4 szafy – blok z szufladami z możliwością montażu piekarników, 2 szafy –słupek, 2 szafy – lodówko-zamrażarki, 2 szafy, szafa pod zlew. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 4.7 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4.7.1 do SIWZ. Specyfikacja techniczna oraz opis przedmiotu zamówienia zawierają minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 3. Minimalny okres gwarancji na elementy – zawiasy i prowadnice szuflad wynosi 24 miesiące i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dożywotnią gwarancję na zastosowany materiał. 5. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)