Przetarg nieograniczony nr 1/DKw/Ż/2019 na dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537750-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa od dnia 01.06.2019r. do dnia 31.05.2020r. transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych CPV 15100000-9.
Ilość przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

Lp.
Przedmiot zamówienia
Karkówka bez kości - 220 kg
Kości wieprzowe lub/i wołowe - 9000 kg
Mięso wołowe drobne, klasy II- 3050 kg
Mięso wieprzowe drobne, klasy II A – 70/30 - 7000 kg
Mięso mielone wieprzowo–wołowe - 9900 kg
Schab wieprzowy bez kości - 1320 kg
Wątroba wieprzowa - 2000 kg
Serca wieprzowe - 1900 kg
Kaszanka - 2600 kg
Kiełbasa biała parzona - 870 kg
Kiełbasa żywiecka - 410 kg
Kiełbasa dębicka - 800 kg
Kiełbasa luncheon-meat - 3250 kg
Kiełbasa metka - 1500 kg
Kiełbasa mielonka - 4300 kg
Kiełbasa mortadela - 4000 kg
Kiełbasa parówkowa - 3700 kg
Kiełbasa szynkowa - 1150 kg
Kiełbasa śląska - 3800 kg
Kiełbasa zielonogórska - 1050 kg
Kiełbasa zwyczajna - 5900 kg
Parówka z cielęciną - 900 kg
Parówka cienka - 5700 kg
Pasztet pieczony - 1000 kg
Pasztetowa - 1900 kg
Podgardle wędzone - 2700 kg
Polędwica sopocka - 550 kg
Salceson biały - 2000 kg
Salceson czarny - 1800 kg
Szynka gotowana - 650 kg
Szynka w galarecie - 550 kg
Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania.
I zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk.
II zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zawrze dwie autonomiczne, niezależne umowy, które będą obejmowały poszczególne zadania.
Zamawiającym w I umowie, która obejmie I zadanie będzie Areszt Śledczy w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk; NIP: 583-21-04-511; Regon: 000626490.
Zamawiającym w II umowie, która obejmie II zadanie będzie Areszt Śledczy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański; NIP: 592-16-16-419; Regon: REGON: 000319718.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f859657-84b5-4c93-a33f-757358aa17c9
Biuletyn 537750-N-2019
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy
Regon 62649000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kurkowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 3231000, 3231260
Zamawiajacy fax 583 025 125
Zamawiajacy email dkw_gdansk@sw.gov.pl
Adres strony url https://www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób : operator pocztowy, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony nr 1/DKw/Ż/2019 na dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych
Numer referencyjny 1/DKw/Ż/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa od dnia 01.06.2019r. do dnia 31.05.2020r. transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych CPV 15100000-9. Ilość przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia. Lp. Przedmiot zamówienia Karkówka bez kości - 220 kg Kości wieprzowe lub/i wołowe - 9000 kg Mięso wołowe drobne, klasy II- 3050 kg Mięso wieprzowe drobne, klasy II A – 70/30 - 7000 kg Mięso mielone wieprzowo–wołowe - 9900 kg Schab wieprzowy bez kości - 1320 kg Wątroba wieprzowa - 2000 kg Serca wieprzowe - 1900 kg Kaszanka - 2600 kg Kiełbasa biała parzona - 870 kg Kiełbasa żywiecka - 410 kg Kiełbasa dębicka - 800 kg Kiełbasa luncheon-meat - 3250 kg Kiełbasa metka - 1500 kg Kiełbasa mielonka - 4300 kg Kiełbasa mortadela - 4000 kg Kiełbasa parówkowa - 3700 kg Kiełbasa szynkowa - 1150 kg Kiełbasa śląska - 3800 kg Kiełbasa zielonogórska - 1050 kg Kiełbasa zwyczajna - 5900 kg Parówka z cielęciną - 900 kg Parówka cienka - 5700 kg Pasztet pieczony - 1000 kg Pasztetowa - 1900 kg Podgardle wędzone - 2700 kg Polędwica sopocka - 550 kg Salceson biały - 2000 kg Salceson czarny - 1800 kg Szynka gotowana - 650 kg Szynka w galarecie - 550 kg Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania. I zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk. II zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zawrze dwie autonomiczne, niezależne umowy, które będą obejmowały poszczególne zadania. Zamawiającym w I umowie, która obejmie I zadanie będzie Areszt Śledczy w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk; NIP: 583-21-04-511; Regon: 000626490. Zamawiającym w II umowie, która obejmie II zadanie będzie Areszt Śledczy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański; NIP: 592-16-16-419; Regon: REGON: 000319718.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii w odniesieniu do danego środka transportu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji; b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu -oświadczenia wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu -oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - posiadanie stosownej do charakteru swojej działalności decyzji organu Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeżeli przepisy nakładają na wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy ( na załączniku nr 2 do SIWZ) - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zadanie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę: - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615); - który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Dla każdego zadania jest oddzielny, odrębny wzór umowy. Po podpisaniu dwóch umów będą one miały charakter autonomiczny, niezależny. Każda z umów, w zależności od tego, jakiego dotyczy zadania, będzie miała innego Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 1,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)