GuidZP400 |
3c2400cb-f90b-453f-8238-74750e00080e
|
Biuletyn |
537521-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
15158624700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mirowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy fax |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsm.czest.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsm.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie, za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul.Mirowskiej 15, Pawilon G, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie- drugie postępowanie
|
Numer referencyjny |
MSZ.ZP.3411/12/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w podziale na 9 pakietów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym.
Pakiet nr I – rękawice diagnostyczne
Pakiet nr II – elektrody
Pakiet nr III – linie pomiaru ciśnienia metoda krwawą
Pakiet nr IV – zestaw PICCO
Pakiet nr V – prosmaflex-y
Pakiet nr VI – pożywki Lowensteina-Jeusena
Pakiet nr VII – odczynniki laboratoryjne
Pakiet nr VIII – zestawy AMBU wielokrotnego użytku
Pakiet nr IX – szczotki czyszczące do URS
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę zgodną z opisanym asortymentem w danym Pakiecie o wartości brutto nie niższej niż 184.400,00 PLN. w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż:
- w Pakiecie nr I – 125.000,00 PLN
- w Pakiecie nr II – 3.000,00 PLN
- w Pakiecie nr III – 4.000,00 PLN
- w Pakiecie nr IV – 8.000,00 PLN
- w Pakiecie nr V – 37.000,00 PLN
- w Pakiecie nr VI – 2.000,00 PLN
- w Pakiecie nr VII – 700,00 PLN
- w Pakiecie nr VIII - 1.700,00 PLN
- w Pakiecie nr IX - 3.000,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. :wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ oświadczenie, Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że:
- oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP,
- materiały potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, w tym: foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań opisanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
Do składanej oferty należy dołączyć:
wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 1 do SIWZ
Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga, by wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice chirurgiczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
elektrody:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
linie pomiaru ciśnienia metoda krwawą;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw PICCO;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
prosmaflexy;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
pożywki Lowensteina-Jeusena;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
odczynniki laboratoryjne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VIII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
zestawy AMBU wielokrotnego użytku;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-08T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczotki czyszczące do URS;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
| |