dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie- drugie postępowanie

Data publikacji 2019-04-15
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537521-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w podziale na 9 pakietów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym.
Pakiet nr I – rękawice diagnostyczne
Pakiet nr II – elektrody
Pakiet nr III – linie pomiaru ciśnienia metoda krwawą
Pakiet nr IV – zestaw PICCO
Pakiet nr V – prosmaflex-y
Pakiet nr VI – pożywki Lowensteina-Jeusena
Pakiet nr VII – odczynniki laboratoryjne
Pakiet nr VIII – zestawy AMBU wielokrotnego użytku
Pakiet nr IX – szczotki czyszczące do URS
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c2400cb-f90b-453f-8238-74750e00080e
Biuletyn 537521-N-2019
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pisemnie, za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście na wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul.Mirowskiej 15, Pawilon G, pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie- drugie postępowanie
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/12/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie w podziale na 9 pakietów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu asortymentowo – cenowym. Pakiet nr I – rękawice diagnostyczne Pakiet nr II – elektrody Pakiet nr III – linie pomiaru ciśnienia metoda krwawą Pakiet nr IV – zestaw PICCO Pakiet nr V – prosmaflex-y Pakiet nr VI – pożywki Lowensteina-Jeusena Pakiet nr VII – odczynniki laboratoryjne Pakiet nr VIII – zestawy AMBU wielokrotnego użytku Pakiet nr IX – szczotki czyszczące do URS Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę zgodną z opisanym asortymentem w danym Pakiecie o wartości brutto nie niższej niż 184.400,00 PLN. w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o wartości brutto nie mniejszej niż: - w Pakiecie nr I – 125.000,00 PLN - w Pakiecie nr II – 3.000,00 PLN - w Pakiecie nr III – 4.000,00 PLN - w Pakiecie nr IV – 8.000,00 PLN - w Pakiecie nr V – 37.000,00 PLN - w Pakiecie nr VI – 2.000,00 PLN - w Pakiecie nr VII – 700,00 PLN - w Pakiecie nr VIII - 1.700,00 PLN - w Pakiecie nr IX - 3.000,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. :wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykazu wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ oświadczenie, Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy przedmiotowego postępowania, że: - oferowane produkty posiadają dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie, których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP, - materiały potwierdzające zgodność zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia, w tym: foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań opisanych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zostać sporządzona na druku „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: wypełniony formularz asortymentowo - cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 1 do SIWZ Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a nie złożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający wymaga, by wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis rękawice chirurgiczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis elektrody: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis linie pomiaru ciśnienia metoda krwawą; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zestaw PICCO; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis prosmaflexy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis pożywki Lowensteina-Jeusena; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis odczynniki laboratoryjne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zestawy AMBU wielokrotnego użytku; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr IX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-08T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szczotki czyszczące do URS; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)