GuidZP400 |
66d4d4c6-90af-4ef1-b044-5a712dfee336
|
Biuletyn |
530622-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Grabskiego
|
Regon |
33316700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kutno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
24 355 78 79
|
Zamawiajacy fax |
24 355 78 81
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@grabski.edu.pl
|
Adres strony url |
http://bip.grabski.edu.pl/index.php?id=108
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „GOTOWI DO PRACY” (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0014/17-00) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.grabski.edu.pl/index.php?id=108
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Grabskiego, ul. Kościuszki 24, 99-300 Kutno - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu w ramach projektu „GOTOWI DO PRACY”
|
Numer referencyjny |
ZP/ZS3/GDP/2019/2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu – do siedziby Zamawiającego, w ramach projektu „GOTOWI DO PRACY”
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na części:
Część 1: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, oprogramowania, drukarek, oraz sprzętu multimedialnego oraz szkolenie w wymiarze 6 godzin dla 6 nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu;
Część 2: Dostawa sprzętu fotograficznego, nagrywającego, nośników danych i akcesoriów oraz szkolenie w wymiarze 2 godzin dla 6 nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 1, zawiera Załącznik Nr 1A do SIWZ.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w odniesieniu do Części 2, zawiera Załącznik Nr 1B do SIWZ.
3. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i wyposażenie.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, wybraną przez siebie część zamówienia lub na obie części. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, które mogą być udzielone jednemu Wykonawcy.
5. Zamawiający oświadcza, że środki wydatkowane na dostawę towarów w projekcie „GOTOWI DO PRACY” (umowa nr RPLD.11.03.01-10-0014/17-00), współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działania XI.3 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, pochodzą w co najmniej 70% ze środków publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych oraz ściśle związane są z usługami kształcenia zawodowego.
6. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w odniesieniu do części 1:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył), co najmniej jedną dostawę (tj. jedna umowa, jedno zlecenie) serwerów z uruchomionym systemem operacyjnym i/lub komputerów stacjonarnych z uruchomionym systemem operacyjnym i/lub drukarek i/lub skanerów i/lub projektorów i/lub tablic interaktywnych, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
b) w odniesieniu do części 2:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
- w odniesieniu do Części 1:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445),
e) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
f) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
(Załącznik nr 5 do SIWZ).
- w odniesieniu do części 2 Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a) - e)
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 tiret pierwsze i drugie, lit. e) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;
2.2. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 tiret pierwsze i drugie lit. a) – d), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. i 2.2. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.2. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 stosuje się.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp i pkt 5.5. SIWZ, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1. lit. a) – e), z zastrzeżeniem postanowień pkt 2. – 4.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W odniesieniu tylko do Części 1:
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
(Załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):
- pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w Załączniku Nr 7 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa,
gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej,
- pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami – w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
a) jeżeli składa ofertę na Zadanie 1: 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100);
b) jeżeli składa ofertę na Zadanie 2: 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),
2. Wadium może być wniesione w:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Banku nr rachunku: na konto w Banku Pekao SA,
Nr rachunku: 05 1240 3190 1111 0010 3148 1992, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP/ZS3/GDP/2019/2”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie określonym w § 6 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|