GuidZP400 |
be811fd2-e6ab-497f-8083-14359b615190
|
Biuletyn |
537496-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
15770000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, paw. C-2, pok. 117
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa niszczarek biurowych - 5 szt. - KC-zp.272-250/19
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-250/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wspólny Słownik Zamówień: 30123000-7
Temat: Dostawa niszczarek biurowych /takich samych/ - 5 szt. - KC-zp.272-250/19
Opis przedmiotu zamówienia:
Ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4/70g) Min. 20
Rozmiar cięcia Max. 4 x 38
Poziom bezpieczeństwa DIN dokumenty Min. P4
Poziom bezpieczeństwa DIN karty Min. T4
Poziom bezpieczeństwa DIN płyty Min. O3
Szerokość szczeliny wejściowej Min. 230 mm
Pojemność kosza Min. 53 l
Średnia prędkość niszczenia Min. 5 m/min
Cykl pracy ciągłej 60 min
Niszczy zszywki Tak
Niszczy małe spinacze biurowe Tak
Niszczy karty kredytowe Tak
Niszczy płyty CD/DVD Tak
Zabezpieczenie przed zacięciem papieru Tak
Korpus na kółkach Tak
Uruchamianie/zatrzymywanie niszczenia Fotokomórka
Funkcja cofania Tak
Auto stop przy wyjętym koszu Tak
Automatyczne zatrzymanie pracy przy pełnym koszu Tak
Dioda informująca o przepełnionym koszu Tak
Dioda informująca o otwartych drzwiach/wyjętym koszu Tak
Dioda informująca o zacięciach Tak
Zabezpieczenie termiczne z sygnalizacją Tak
Poziom głośności w dB w trakcie pracy Max. 75 dB
Gwarancja na urządzenie, z wyjątkiem noży tnących Min. 24 miesiące
Gwarancja na noże tnące w latach Min. 10 lat
Wymiary urządzenia w mm (wys x szer x gł) Min. 700 x max.290 x max. 530
Zasilanie 230V/50Hz
Waga urządzenia w kg Max. 27,5
Przykładowy sprzęt spełniający wymagania wymagania:
niszczarka Fellowes 125 Ci
Czas reakcji na zgłoszenie usterki nie może być dłuższy niż 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia, czas naprawy nie dłuższy niż 7 dni od momentu zgłoszenia
|
Cpv glowny przedmiot |
30123000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty, wypełniony i uzupełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Opisy techniczne oferowanego sprzętu Opis techniczny wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawy zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: • następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, • następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b. wysokości wynagrodzenia w przypadku: • zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, c. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: • niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; • pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, • pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|