Data publikacji |
2019-04-16 |
Data zakończenia |
2019-04-26 00:00:00 |
Instytucja |
Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość |
Węgorzewo |
Województwo |
warmińsko-mazurskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Czekolada i wyroby cukiernicze,
- Produkty mączne,
- Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
- Produkty dietetyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
538520-N-2019 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
158000006, 151120006, 153311709, 151310005, 155000003, 158100009, 151000009, 158510008, 158712707, 158820004, 158423005 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
9616d810-d162-455d-9674-5039d496d955
|
Biuletyn |
538520-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
79024095600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Węgorzewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
0874272766 w. 130
|
Zamawiajacy fax |
874 272 785
|
Zamawiajacy email |
zp_spspzozweg@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpsychiatrycznywegorzewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Psychiatryczny SP ZOZ w Węgorzewie, ul. Gen. J. Bema 24, 11 – 600 Węgorzewo, sekretariat, budynek B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
DOA/250/03-3/EW/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów/ artykułów żywnościowych na potrzeby Szpitala Psychiatrycznego SP ZOZ w Węgorzewie w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za odpowiedni rodzaj dostawy Zamawiający uznaje dostawy artykułów żywnościowych wykonane na potrzeby szpitali/ szkół lub innych jednostek/ placówek zbiorowego żywienia. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje wartość odpowiadającą wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę w danym zadaniu/zadaniach. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wartości w ramach jednego kontraktu, w przypadku składnia ofert na kilka części.
Zamawiający będzie oceniał wykonanie:
- minimum 1 dostawa odpowiadająca wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia
- brak minimum 1 dostawy odpowiadającej wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1/ Odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5 pkt. 1 pzp, 2/ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przekazywane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg wzoru w załączniku nr 6
|
Inne dokumenty niewymienione |
1/ Pełnomocnictwo - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS lub dokumencie rejestrowym, 2/ Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 - 2.11 do SIWZ 3/Oświadczenie na załączniku nr 7, o spełnianiu wymagań przedmiotowych oferowanych produktów żywnościowych oraz obowiązujących przepisów i norm
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w części dotyczącej cen towarów w następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
b) obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, promocje,
c) zmiana dni, godzin i terminów dostaw,
d) zmiana częstotliwości dostaw,
e) zmiany umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
a/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
b/ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c/ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- jeśli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca wykaże to i uzasadni wielkość tego wpływu, i z zastrzeżeniem, że Strona występująca o zmianę zobowiązana jest do przygotowania odpowiedniego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy mrożonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy konserw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy nabiału i produktów mlecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa i wyrobów cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy produktów mącznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy przypraw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15871270-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy produktów bezglutenowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15882000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywne dostawy napojów i słodyczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15842300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Formularzach asortymentowo-cenowych przedstawionych w Załączniku nr 2.1 - 2.11 oraz w załączniku nr 1A do SIWZ
|
| |