Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538483-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i wkładów drukujących do drukarek dla potrzeb Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi” lub „materiałami”. Materiały będą dostarczane na adres Wydziału Zarządzania UW: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, według zapotrzebowania Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e098f65-c664-48af-ab77-62eb3adb3495
Biuletyn 538483-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica Szturmowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-678
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 534 047,
Zamawiajacy fax 22 55 34 063
Zamawiajacy email zamowienia@wz.uw.edu.pl,
Adres strony url www.wz.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wz.uw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wz.uw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę składa się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie oznakowanej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. nr C319
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Numer referencyjny 26/4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i wkładów drukujących do drukarek dla potrzeb Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi” lub „materiałami”. Materiały będą dostarczane na adres Wydziału Zarządzania UW: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, według zapotrzebowania Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej; kwota, na którą zostanie zawarta umowa, będzie równa cenie oferty najkorzystniejszej (wybranej). Wymagany termin realizacji poszczególnej dostawy: maksymalnie trzeciego dnia roboczego po dniu przesłania przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego (faksem lub e-mailem); przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na określoną wyżej kwotę. Ta sama zasada dotyczy tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub aktualnie wykonuje od co najmniej 12 miesięcy co najmniej 3 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia; przez dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się sukcesywną sprzedaż i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego (tonery, atramenty, wkłady drukujące), realizowaną dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, o wartości rocznej nie mniejszej niż 60.000,00 PLN (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się minimum 3 dostawami określonym powyżej. Ta sama zasada dotyczy tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru/ewidencji), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji poszczególnej dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)