GuidZP400 |
9e098f65-c664-48af-ab77-62eb3adb3495
|
Biuletyn |
538483-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania
|
Regon |
12580000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szturmowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-678
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 534 047,
|
Zamawiajacy fax |
22 55 34 063
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wz.uw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.wz.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wz.uw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wz.uw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Ofertę składa się w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie oznakowanej zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, pok. nr C319
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
|
Numer referencyjny |
26/4/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i wkładów drukujących do drukarek dla potrzeb Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, zwanych dalej „materiałami eksploatacyjnymi” lub „materiałami”. Materiały będą dostarczane na adres Wydziału Zarządzania UW: 02-678 Warszawa, ul. Szturmowa 1/3, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, według zapotrzebowania Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej; kwota, na którą zostanie zawarta umowa, będzie równa cenie oferty najkorzystniejszej (wybranej).
Wymagany termin realizacji poszczególnej dostawy: maksymalnie trzeciego dnia roboczego po dniu przesłania przez Zamawiającego zamówienia jednostkowego (faksem lub e-mailem); przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 16:00.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 PLN (trzydzieści tysięcy złotych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na określoną wyżej kwotę. Ta sama zasada dotyczy tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub aktualnie wykonuje od co najmniej 12 miesięcy co najmniej 3 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia; przez dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się sukcesywną sprzedaż i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego (tonery, atramenty, wkłady drukujące), realizowaną dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, o wartości rocznej nie mniejszej niż 60.000,00 PLN (sześćdziesiąt tysięcy złotych) brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się minimum 3 dostawami określonym powyżej. Ta sama zasada dotyczy tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunku).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (odpis z właściwego rejestru/ewidencji), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi być zabezpieczona wadium w kwocie 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|