Dostawę komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice oraz Urzędu Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Gmina Gorzkowice
Miejscowość Gorzkowice
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538352-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391622007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów z oprogramowaniem
i innego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice oraz Urzędu Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”.
2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
2.2.1. Część 1 zamówienia – „Dostawa komputerów z oprogramowaniem
i innego sprzętu”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających
w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, wraz
z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym:
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji
na systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność),
e) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt
i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami.

2.2.2. Część 2 zamówienia – „Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania edukacyjnego”, której zakres rzeczowy obejmuje
w szczególności:
a) dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych
i oprogramowania edukacyjnego w zakresie określonym
w Załączniku nr 1b do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instalacją
i konfiguracją,
b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania,
c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji
na oprogramowanie edukacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność),
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy
i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.
2.4. Gwarancja
Część 1
Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji na cały sprzęt wymieniony
w załączniku nr 1a do SIWZ na okres nie krótszy niż 24 miesiące (dla wszystkich pozycji z Załącznika Nr 1a do SIWZ z wyłączeniem oprogramowania). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert dla części pierwszej.
Część 2
W zakresie przedmiotów opisanych w Załączniku nr 1b do SIWZ, Zamawiający wymaga gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne.
2.5. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając
do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć,
że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
2.6. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3
do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie
na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
2.7. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI - Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I - Wysoka jakość edukacji.
2.8. Zamawiający oświadcza, iż jest organem prowadzącym szkołę w rozumieniu art. 3 pkt 5) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U.
z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) dla:
a) Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach,
b) Szkoły Podstawowej w Krzemieniewicach,
c) Szkoły Podstawowej w Gościnnej,
oraz, że sprzęt komputerowy wskazany w poz. 1-22 Załącznika nr 1a
do SIWZ, jest nabywany wyłącznie na potrzeby ww. szkół, w związku
z prowadzoną przez nie działalnością dydaktyczną.

2.9. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
Dla części 1:
30200000-1 Urządzenia komputerowe,
30213100-6 Komputery przenośne,
32322000-6 Urządzenia multimedialne,
42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne,
48823000-3 Serwery plików,
32420000-3 Urządzenia sieciowe,
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af9760ba-b56a-4d13-9944-1690d7309427
Biuletyn 538352-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Gorzkowice
Regon 59064787100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gorzkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 97-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 818 006
Zamawiajacy fax 446 818 006
Zamawiajacy email magda.hajniak@gorzkowice.pl
Adres strony url www.gorzkowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI - Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I - Wysoka jakość edukacji. w ramach Europejskiego Funduszu Socjalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gorzkowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Szkolna 3 97-350 Gorzkowice, pokój nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice oraz Urzędu Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”
Numer referencyjny ZP.2271.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego dla szkół położonych na terenie Gminy Gorzkowice oraz Urzędu Gminy Gorzkowice w ramach projektu „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice”. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. Część 1 zamówienia – „Dostawa komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym: b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), e) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. 2.2.2. Część 2 zamówienia – „Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania edukacyjnego”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instalacją i konfiguracją, b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na oprogramowanie edukacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 2.4. Gwarancja Część 1 Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji na cały sprzęt wymieniony w załączniku nr 1a do SIWZ na okres nie krótszy niż 24 miesiące (dla wszystkich pozycji z Załącznika Nr 1a do SIWZ z wyłączeniem oprogramowania). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert dla części pierwszej. Część 2 W zakresie przedmiotów opisanych w Załączniku nr 1b do SIWZ, Zamawiający wymaga gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne. 2.5. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 2.6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.7. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Krok dalej – rozwój edukacji cyfrowej w Gminie Gorzkowice” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa XI - Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.I - Wysoka jakość edukacji. 2.8. Zamawiający oświadcza, iż jest organem prowadzącym szkołę w rozumieniu art. 3 pkt 5) ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) dla: a) Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach, b) Szkoły Podstawowej w Krzemieniewicach, c) Szkoły Podstawowej w Gościnnej, oraz, że sprzęt komputerowy wskazany w poz. 1-22 Załącznika nr 1a do SIWZ, jest nabywany wyłącznie na potrzeby ww. szkół, w związku z prowadzoną przez nie działalnością dydaktyczną. 2.9. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Dla części 1: 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 30213100-6 Komputery przenośne, 32322000-6 Urządzenia multimedialne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 48823000-3 Serwery plików, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w zakresie obu części. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projektach Umów. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz; 3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy, 5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy, 9) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji wprowadzonych aneksami w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia. 3. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania edukacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w zakresie obu części. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 2.2.2. Część 2 zamówienia – „Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania edukacyjnego”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych i oprogramowania edukacyjnego w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ, wraz z ich transportem, wniesieniem, złożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instalacją i konfiguracją, b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na oprogramowanie edukacyjne (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy w zakresie obu części. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia – „Dostawa komputerów z oprogramowaniem i innego sprzętu”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu, w zakresie określonym w Załączniku nr 1a, wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w tym: b) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, c) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, d) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich dokumentów niezbędnych do legalnego używania oprogramowania – licencji na systemy operacyjne i oprogramowanie biurowe (dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczania innej opłaty utrzymującej ich ważność), e) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 7 umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi dostarczonymi wraz z urządzeniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsca dostawy i rozmieszczenia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)