"Dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu”

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538475-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę towarów zgodnie z asortymentem wskazanym w „Formularzu cenowym” ( Załącznik nr 2 do SIWZ ) do miejsc dostawy wskazanych
przez Zamawiającego na poniższe adresy kompleksów wojskowych:

1. Magazyn 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
ul. 17 Marca 20,
82-200 Malbork

2. Magazyn JW 1300 w Pruszczu Gdańskim
ul. Powstańców Warszawy 28 B
83-000 Pruszcz Gdański

Zamawiający gwarantuje zakup 100 % asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f0ad4f5-a032-42e4-a32c-2e33519d560f
Biuletyn 538475-N-2019
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,
Zamawiajacy fax 261 536 275, 261 536 713
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.22blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.22blot.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu”
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.42.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę towarów zgodnie z asortymentem wskazanym w „Formularzu cenowym” ( Załącznik nr 2 do SIWZ ) do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego na poniższe adresy kompleksów wojskowych: 1. Magazyn 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork 2. Magazyn JW 1300 w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28 B 83-000 Pruszcz Gdański Zamawiający gwarantuje zakup 100 % asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart katalogowych produktów tj. dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca na wezwanie Zamawiającego karty katalogowe produktów.
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ) – w formie pisemnej pod rygorem nieważności. b) Formularz cenowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SIWZ ). d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.700,00 zł, (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 0/100 gr.) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w postaci pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk, nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją: „wadium - „Dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu” – sygnatura sprawy: 22. BLT.SZP.2612.42.2019 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. z 2018 r. , poz. 110, ze zm.). UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro – kasa czynna w dni powszednie: poniedziałek – piątek : 11:00 – 13:00. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 oraz w art. 25 a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)