Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego wraz ze wsparciem technicznym dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538392-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie I
Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego:
1) 7 szt. Komputerów przenośnych w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb pracowników
2) 1 szt. Tablet biurowy do celów obsługi programów biurowych w trakcie delegacji dla Dyrekcji
wraz z wsparciem technicznym dla komputerów przenośnych:
1) sprawdzenie sprzętu komputerowego
2) uruchomienie, instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych
3) aktualizacja firmware do najnowszych wersji
4) instalacja pakietu Office 365
5) rejestracja produktu u producenta
Zadanie II
Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki i skanery:
1) 2 szt. Skaner do dokumentów na potrzeby Kancelarii i Działu Kadr
2) 4 szt. Drukarki laserowe Mono – wymiana wyeksploatowanego sprzętu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad99a8cf-f58c-4a16-a4f7-1048fbb078e1
Biuletyn 538392-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Regon 98615900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jazdów
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-467
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 628 76 71-3
Zamawiajacy fax +48 22 628 95 50
Zamawiajacy email m.gonda@u-jazdowski.pl
Adres strony url u-jazdowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia u-jazdowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja u-jazdowski.pl
Oferty wnioski dostepne Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego wraz ze wsparciem technicznym dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
Numer referencyjny ZAMPUB/PRZETARG/2019/02
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanie I Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego: 1) 7 szt. Komputerów przenośnych w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb pracowników 2) 1 szt. Tablet biurowy do celów obsługi programów biurowych w trakcie delegacji dla Dyrekcji wraz z wsparciem technicznym dla komputerów przenośnych: 1) sprawdzenie sprzętu komputerowego 2) uruchomienie, instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych 3) aktualizacja firmware do najnowszych wersji 4) instalacja pakietu Office 365 5) rejestracja produktu u producenta Zadanie II Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki i skanery: 1) 2 szt. Skaner do dokumentów na potrzeby Kancelarii i Działu Kadr 2) 4 szt. Drukarki laserowe Mono – wymiana wyeksploatowanego sprzętu
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy: maksymalnie 21 dni licząc od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na: dla Zadania 1: dostawie komputerów przenośnych o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto – każda z dostaw, dla Zadania 2: dostawie sprzętu biurowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – każda z dostaw.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych również̇ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź́ inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia; Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia. b) opisów technicznych, folderów lub katalogów oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w formularzu cenowym zawierające zestawienie parametrów technicznych potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ, f) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego: 1) 7 szt. Komputerów przenośnych w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb pracowników 2) 1 szt. Tablet biurowy do celów obsługi programów biurowych w trakcie delegacji dla Dyrekcji wraz z wsparciem technicznym dla komputerów przenośnych: 1) sprawdzenie sprzętu komputerowego 2) uruchomienie, instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych 3) aktualizacja firmware do najnowszych wersji 4) instalacja pakietu Office 365 5) rejestracja produktu u producenta
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki i skanery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki i skanery: 1) 2 szt. Skaner do dokumentów na potrzeby Kancelarii i Działu Kadr 2) 4 szt. Drukarki laserowe Mono – wymiana wyeksploatowanego sprzętu
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)