GuidZP400 |
ad99a8cf-f58c-4a16-a4f7-1048fbb078e1
|
Biuletyn |
538392-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
|
Regon |
98615900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jazdów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-467
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 628 76 71-3
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 628 95 50
|
Zamawiajacy email |
m.gonda@u-jazdowski.pl
|
Adres strony url |
u-jazdowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
u-jazdowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
u-jazdowski.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, ul. Jazdów 2, 00-467 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego wraz ze wsparciem technicznym dla Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
|
Numer referencyjny |
ZAMPUB/PRZETARG/2019/02
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie I
Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego:
1) 7 szt. Komputerów przenośnych w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb pracowników
2) 1 szt. Tablet biurowy do celów obsługi programów biurowych w trakcie delegacji dla Dyrekcji
wraz z wsparciem technicznym dla komputerów przenośnych:
1) sprawdzenie sprzętu komputerowego
2) uruchomienie, instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych
3) aktualizacja firmware do najnowszych wersji
4) instalacja pakietu Office 365
5) rejestracja produktu u producenta
Zadanie II
Dostawa urządzeń peryferyjnych – drukarki i skanery:
1) 2 szt. Skaner do dokumentów na potrzeby Kancelarii i Działu Kadr
2) 4 szt. Drukarki laserowe Mono – wymiana wyeksploatowanego sprzętu
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dostawy: maksymalnie 21 dni licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy polegające na:
dla Zadania 1: dostawie komputerów przenośnych o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto – każda z dostaw,
dla Zadania 2: dostawie sprzętu biurowego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto – każda z dostaw.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
- oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych również̇ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź́ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać́ tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń́ okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź́ inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia; Zamawiający wymaga aby wykonawca załączył do oferty certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia.
b) opisów technicznych, folderów lub katalogów oferowanych urządzeń wyspecyfikowanych w formularzu cenowym zawierające zestawienie parametrów technicznych potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
e) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane
z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ,
f) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, o zaistnieniu, których Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Zamawiającego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|