Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Instytut Kardiologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537654-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego- urządzeń komputerowych: komputerów stacjonarnych AiO, komputerów przenosnych, laptopów, drukarek sieciowych, drobnego sprzętu komputerowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1d53817-771a-4d1e-a416-da3771e4331f
Biuletyn 537654-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Kardiologii
Regon 83758300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl
Adres strony url http://www.ikard.pl
Adres strony internetowej http://www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego Alpejska 42 04-628 Warszawa Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny ZP.024.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego- urządzeń komputerowych: komputerów stacjonarnych AiO, komputerów przenosnych, laptopów, drukarek sieciowych, drobnego sprzętu komputerowego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Adres pod którym można uzyskać więcej informacji. W siedzibie zmaawiającego: Dział Zamówień Publicznych ul. Niemodlińska 33, pok.336 04-635 Warszawa
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolność techniczna lub zawodowa W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie nie krótszym niż 5 dni (na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2), wykaz zrealizowanych dostaw rodzajowo podobnych - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto minimum: - część 1- 470.000,00 PLN Brutto - część 2- 89.700,00 PLN Brutto - część 3- 51.100.,00 PLN Brutto - część 4- 44.200,00 PLN Brutto - część 5- 5900,00 PLN Brutto - część 6- 25.200,00 PLN Brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na dostawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1- Komputer AIO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego Komputer AIO (all-in-one) w ilosci 120 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ; Dostawa sprzętu komputerowego- urządzeń komputerowych: komputerów stacjonarnych AiO, komputerów przenosnych, laptopów, drukarek sieciowych, drobnego sprzętu komputerowego. Część nr 1- Komputer AIO (all-in-one) 120 sztuk; Część nr 2- Laptopy (20 sztuk); Część nr 3- Drukarka laserowa sieciowa (5sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wysokowydajna (5sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wysokowydajna(2 sztuki), Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna (10 sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna kolorowa ( 1sztuka) Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna kolorowa (1 sztuka); Część nr 4- Pakiet Microsoft Office (30sztuk) Część nr 5- Monitor (10 sztuk) Część nr 6- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2- Laptopy (20 sztuk);
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego- przenosnych komputerów w ilosci 20 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego- przenosnych komputerów w ilosci 20 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3- Drukarki (24 sztuki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- 24 sztuk drukarek. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- 24 sztuk drukarek. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4- Pakiet Microsoft Office (30sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- Pakiet Microsoft Office w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- Pakiet Microsoft Office w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5- Monitor (10 sztuk)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- monitorów w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- monitorów w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6- Stacje multimedialne i droby sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 1
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa drobnego sprzętu komputeroweg- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki), Adapter dokujący (1sztuka). Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ; Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa drobnego sprzętu komputeroweg- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki), Adapter dokujący (1sztuka). Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ;
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)