GuidZP400 |
a1d53817-771a-4d1e-a416-da3771e4331f
|
Biuletyn |
537654-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
http://www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego Alpejska 42 04-628 Warszawa Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZP.024.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego- urządzeń komputerowych: komputerów stacjonarnych AiO, komputerów przenosnych, laptopów, drukarek sieciowych, drobnego sprzętu komputerowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Adres pod którym można uzyskać więcej informacji. W siedzibie zmaawiającego:
Dział Zamówień Publicznych ul. Niemodlińska 33, pok.336 04-635 Warszawa
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie nie krótszym niż 5 dni (na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2), wykaz zrealizowanych dostaw rodzajowo podobnych - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto minimum:
- część 1- 470.000,00 PLN Brutto
- część 2- 89.700,00 PLN Brutto
- część 3- 51.100.,00 PLN Brutto
- część 4- 44.200,00 PLN Brutto
- część 5- 5900,00 PLN Brutto
- część 6- 25.200,00 PLN Brutto
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wzór oferty na dostawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1- Komputer AIO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego Komputer AIO (all-in-one) w ilosci 120 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ;
Dostawa sprzętu komputerowego- urządzeń komputerowych: komputerów stacjonarnych AiO, komputerów przenosnych, laptopów, drukarek sieciowych, drobnego sprzętu komputerowego.
Część nr 1- Komputer AIO (all-in-one) 120 sztuk;
Część nr 2- Laptopy (20 sztuk);
Część nr 3- Drukarka laserowa sieciowa (5sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wysokowydajna (5sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wysokowydajna(2 sztuki), Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna (10 sztuk), Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna kolorowa ( 1sztuka) Drukarka laserowa sieciowa wielofunkcyjna kolorowa (1 sztuka);
Część nr 4- Pakiet Microsoft Office (30sztuk)
Część nr 5- Monitor (10 sztuk)
Część nr 6- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2- Laptopy (20 sztuk);
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego- przenosnych komputerów w ilosci 20 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego- przenosnych komputerów w ilosci 20 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3- Drukarki (24 sztuki)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- 24 sztuk drukarek. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- 24 sztuk drukarek. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4- Pakiet Microsoft Office (30sztuk)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- Pakiet Microsoft Office w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- Pakiet Microsoft Office w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5- Monitor (10 sztuk)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- monitorów w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa- monitorów w ilosci 30 sztuk. Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6- Stacje multimedialne i droby sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa drobnego sprzętu komputeroweg- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki), Adapter dokujący (1sztuka). Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ; Przedmiotem zamwienia jest jednorazowa dostawa drobnego sprzętu komputeroweg- Stacja multimedialna(2 sztuki), Dyski twarde zewnętrzne (4 sztuki), Adapter dokujący (1sztuka). Szczegółowy opis znajduje się w zał.3 do SIWZ- OPZ;
|
| |