GuidZP400 |
c86c9e5b-82a5-4c8f-a926-c986eca611d3
|
Biuletyn |
538353-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
https://psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
VIII. REgionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, działania 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy, dla poddziałania 8.3.2. Realizowanie aktywacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://psychiatria.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://psychiatria.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII.2. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Dział Zamówień i zaopatrzenia - II piętro, pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy narzędzi i sprzętu do sprzątania oraz dostawy zmontowanych biurek i krzeseł obrotowych na potrzeby wykonania zadania pn. "Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych".
|
Numer referencyjny |
DZz.380.3.8.2019.DGt.71,143
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi i sprzętu do sprzątania oraz dostawy zmontowanych biurek i krzeseł obrotowych na potrzeby wykonania zadania pn. „Kompleksowa poprawa warunków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy personelu SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z uwzględnieniem działań szkoleniowych”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (pakiety), szczegółowo opisane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) oraz w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ):
1) Narzędzia i sprzęt do sprzątania;
2) Biurka i krzesła obrotowe.
3. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 42999100-6 – odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym;
2) 43800000-1 – urządzenia warsztatowe;
3) 39713400-7 – maszyny do konserwowania;
4) 39100000-3 – meble.
4. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ), w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy*” - w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w pkt. V SIWZ oraz w paragrafie 10 Projektu umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3.2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia:
1) w ramach Pakietu nr 1 - deklaracji zgodności CE dla każdej pozycji asortymentowej, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą.
2) w ramach Pakietu nr 2 – atestu higienicznego (dotyczy pozycji 2), atestu higienicznego na płytę (dotyczy pozycji 4 i 5), certyfikatu ISO 9001:2015 lub równoważnego, potwierdzającego zdolność producenta do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnie z wymaganiami (dotyczy pozycji 4 i 5);
Przez normę równoważną do normy ISO 9001 Zamawiający rozumie taką, która opisuje wymagania
w zakresie:
a) zorientowania na klienta (pozycja organizacji na rynku jest zależna od jej klientów);
b) przywództwa (kierownictwo organizacji wypracowuje kierunki jego rozwoju);
c) zaangażowania ludzi (najcenniejszym dobrem organizacji są ludzie);
d) podejścia procesowego (skuteczność i efektywność organizacji zależą w głównej mierze od jakości realizowanych w niej procesów);
e) systemowego podejścia do zarządzania (zarządzanie jakością jest traktowane jako zarządzanie wzajemnie ze sobą powiązanymi procesami);
f) ciągłego doskonalenia (stałym celem organizacji jest ciągłe doskonalenie realizowanych w niej procesów);
g) rzeczowego podejścia do podejmowania decyzji (podejmowanie decyzji opiera się na analitycznej, logicznej bądź intuicyjnej analizie wszelkich dostępnych danych i informacji);
h) wzajemnych korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków
z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).
|
Inne dokumenty niewymienione |
13. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załączniki nr 5
do SIWZ;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
XXIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku – ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013
z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności
i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) Nr 1083/2006;
6) obowiązek podania przez osobę, której dane dotyczą danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9) Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami;
10) Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Narzędzia i sprzęt do sprzątania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w pkt. V SIWZ oraz w paragrafie 10 Projektu umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) i Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Biurka i krzesła obrotowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca wykona zamówienie w terminach określonych w pkt. V SIWZ oraz w paragrafie 10 Projektu umowy (Załączniku nr 7 do SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) i Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
| |