GuidZP400 |
380a8e0b-3368-4133-9b19-feb01a72981f
|
Biuletyn |
538351-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kościelisko
|
Regon |
49052655000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzelców Podhalańskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościelisko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-511
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 079 100
|
Zamawiajacy email |
przetargi@koscielisko.com.pl
|
Adres strony url |
www.gminakoscielisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gminakoscielisko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminakoscielisko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu „ Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna” - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest w dostawa i montaż wyposażenia sali wystawienniczej w ośrodku kultury oraz biblio-teki w budynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173.
Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części:
CZĘŚĆ I wyposażenie sali wystawienniczej- zestawy wystawowe, meble konferencyjne
CZĘŚĆ II wyposażenie biblioteki – regał biblioteczny, półki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ .
3.2. Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko – miejscowość Dzianisz- budynek wielofunkcyjny – pomieszczenia przezna-czone dla biblioteki – 34-514 Dzianisz 173
3.3. Sposób realizacji dostaw:
3.3.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszko-lone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń.
3.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązują-cymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu przedszkole.
3.3.3. Dostawa mebli - regałów wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów należy ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobiście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Koście-lisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu.
3.3.4. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy.
3.3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego
3.3.6. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamon-towane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) pro-tokołu końcowego.
3.4. Sposób rozliczania:
Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podsta-wie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195800-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odręb-ne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. - dotyczy to Wyko-nawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwier-dzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwida-cję jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 usta-wy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym postanowie-niem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego mająt-ku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615),
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty – ew. pełnomoc-nictwo – ew. Zobowiązanie innego pod-miotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realiza-cji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępo-wania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapita-łowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie za-mó-wienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków:
1) W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia, na skutek przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, tj.:
a) wystąpienia „siły wyższej” – czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.
2) W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku:
a) rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie,
3) W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a) w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
c) w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
d) w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowa-dzenia tych zmian,
e) w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do ak-tualnego stanu prawnego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowa-niu o zamówienie pu-bliczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowią-cych tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofer-towym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej opra-wie (opa-ko-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podle-gają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|