GuidZP400 |
74909d5b-006d-4fa2-8941-87fa4980cfab
|
Biuletyn |
538284-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
|
Regon |
30856000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Środa Wielkopolska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-000
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 854 032,
|
Zamawiajacy fax |
612 853 645
|
Zamawiajacy email |
kontakt@szpitalsredzki.pl,
|
Adres strony url |
https://www.szpitalsredzki.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalsredzki.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
dopuszcza się złożenie ofert w postępowaniu również w formie pisemnej, zgodnie z wytycznymi określonymi w dziale XI SIWZ
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Cykliczna dostawa nici chirurgicznych, szwów specjalistycznych, taśm oraz siatek do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP/6/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa według potrzeb Zamawiającego takiego asortymentu jak: nici chirurgiczne, szwy specjalistyczne, taśmy oraz siatki. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla żadnej z części zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla żadnej z części zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa dla żadnej z części zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP należy przedłożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- Certyfikaty CE dla asortymentu,
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wraz z ofertą Wykonawca załączy katalog z zaznaczonymi pozycjami ofertowymi,
- pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
- pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2. dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
3. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za realizację zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, w zakresie stawki podatku od towarów i usług na przedmiot dostaw,
4. dopuszczalna jest zmiana zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, a także terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy np. okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, tymczasowy brak środków finansowych na realizację przedmiotu umowy itp. pod warunkiem, że nie zależą od Wykonawcy,
5. dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych, leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub wykonanie zamówienia w terminie przewidzianym przez zamawiającego,
6. dopuszczalna jest zmiana dotycząca dostarczanego przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji, lub jego zmodyfikowanie bądź udoskonalenie, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; okoliczności o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca musi pisemnie udokumentować.
7. dopuszczalna jest zmiana dotycząca jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, a także zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę lub producenta przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, gdy wymagać tego będzie uzasadniona potrzeba prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej).
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są nici chirurgiczne jałowe, wchłanialne, syntetyczne, plecione złożone z kwasu poliglikolowego i powlekane POLIKAPROLAKTONEM I STEARYNIANEM WAPNIA, podtrzymywanie tkankowe OKOŁO 80 % PO 14 DNIACH, OKOŁO 50 % PO 21 DNIACH, OKOŁO 20% PO 28 DNIACH , czas wchłaniania od 60-90 dni . Wykaz asortymentu określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są nici chirurgiczne jałowe, syntetyczne, plecione, szybkowchłanialne (kwas poliglikolowy powlekane polikaprolaktonem i stearynianem wapnia) o czasie wchłaniania od 60-90 dni i podtrzymywaniu tkankowym około 80 % po14 dniach, około 50 % po 21 dniach, około 20% po 28 dniach. Wykaz asortymentu określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nichi chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są nici chirurgiczne syntetyczne, wchłanialne, monofilamentowe o czasie wchłaniania 180-210 dni i podtrzymaniu tkankowym około 75% po 14 dniach, 65% po 28 dniach, 55% po 43 dniach, 40% po 57 dniach, około 75% po 14 dniach, 70% po 28 dniach, 60% po 43 dniach, 40% po 57 dniach. Wykaz asortymentu znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nici chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są nici chirurgiczne jałowe, niewchłanialne, monofilamentowe polipropylenowe. Wykaz asortymentu zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Szwy endoskopowe i specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz oczekiwanego asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Szwy specjalistyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz oczekiwanego asortymentu określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet i zestaw do plastyki pochwy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Siatki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |