Zakup licencji oprogramowania -2

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Gmina Wadowice Urząd Miejski
Miejscowość Wadowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538326-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 483100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) Oprogramowania graficznego – 1 licencja SketchUp PRO 2018 PL BOX lub równoważne b) Oprogramowania graficznego – 1 licencja Adobe inDesign CC 2019 lub równoważne c) Oprogramowania graficznego – 3 licencje Adobe ILLUSTRATOR CC 2019 lub równoważne d) Oprogramowania biurowego – 40 szt. e) Licencji dostępowych do serwera – 10 szt. f) Licencji oprogramowania antywirusowego – 3 szt. Malwarebytes Anti-Malware Premium 1 Device GLOBAL Key PC 12 Months lub równoważne g) Licencji oprogramowania optycznego rozpoznawania znaków - 2 szt. ABBY Fine Reader 14 lub równoważne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db7b97da-333c-4223-9084-e0812f1a7600
Biuletyn 538326-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wadowice Urząd Miejski
Regon 00052642300000
Zamawiajacy adres ulica pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Wadowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 33 873 18 11
Zamawiajacy fax +48 33 873 18 15
Zamawiajacy email zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
Adres strony url www.wadowice.pl
Adres strony internetowej www.wadowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji oprogramowania -2
Numer referencyjny OR.271.3.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) Oprogramowania graficznego – 1 licencja SketchUp PRO 2018 PL BOX lub równoważne b) Oprogramowania graficznego – 1 licencja Adobe inDesign CC 2019 lub równoważne c) Oprogramowania graficznego – 3 licencje Adobe ILLUSTRATOR CC 2019 lub równoważne d) Oprogramowania biurowego – 40 szt. e) Licencji dostępowych do serwera – 10 szt. f) Licencji oprogramowania antywirusowego – 3 szt. Malwarebytes Anti-Malware Premium 1 Device GLOBAL Key PC 12 Months lub równoważne g) Licencji oprogramowania optycznego rozpoznawania znaków - 2 szt. ABBY Fine Reader 14 lub równoważne
Cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow pożądany termin dostawy - 7
Okreslenie warunkow nie wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie wymagane
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie wymagana
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione formularz oferty, wycena ofertowa, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1. aktualizacji danych Wykonawcy, 2. wskazania innego zakresu podwykonawstwa, 3. wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 4. zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT. 5. zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6. wystąpienia obiektywnych zmian, nieprzewidzianych prac, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. zmiany w zakresie sposobu wykonania zamówienia: a) producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, b) została wyprodukowana nowa wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów – Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ lub wyższe; ta zmiana nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 8. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Każdorazowo dopuszcza się zmiany nieistotne i korzystne dla Zamawiającego. Pojęcie zmiany nieistotne rozumie się w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz od podwykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymaganych od Wykonawcy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie, jak dla dokumentów, o których mowa w sekcji III.4

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)