GuidZP400 |
386c18b6-7ad3-4eed-b5ca-861aaa5305a9
|
Biuletyn |
538212-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. K. Szymanowskiego
|
Regon |
27797700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wysokie Brzegi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-33 8422214
|
Zamawiajacy fax |
0-33 8422214
|
Zamawiajacy email |
psmo@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.psm-oswiecim.pl
|
Adres strony internetowej |
www.psm-oswiecim.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.psm-oswiecim.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.psm-oswiecim.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych
|
Numer referencyjny |
PSM.26.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie oraz ułożenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych”
Kody i nazwy robót:
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45451200-5 Zakładanie paneli
44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane
Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
Wykonanie ustrojów akustycznych zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 5).
Ustrój akustyczny typ A:
Ustrój wykonany ze sklejki liściastej gr 40 mm w kl.Bs1d0 okleinowanej naturalną okleiną Dąb, układ słojów w pionie. Montowane do krzyżowej podkonstrukcji ze sklejki gr. 18 mm oraz systemowych zawiesi ES przytwierdzonych do ściany metalowym kołkiem rozporowym. Widoczne krawędzie ustroju frezowane wg. projektu i okleinowane naturalną okleiną drewnianą. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną.
Ustrój akustyczny typ B i C:
Ustrój warstwowy szczelinowy wykonany ze sklejki liściastej gr. 20 mm w kl. Bs1d0 okleinowany naturalną okleiną drewnianą Dąb, układ słojów w pionie. Krawędzie widoczne okleinowane. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną.
Montaż wszystkich ustrojów niewidoczny.
Wszystkie materiały użyte do produkcji i montażu z certyfikatami potwierdzającymi trudnopalność.
Wełna mineralna i podkonstrukcja z łat przytwierdzonych do ściany jest wykonana. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z stanem faktycznym ich ułożenia i w razie konieczności uwzględnić ich poprawienie w cenie oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku
udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. (załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający wymaga aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca
wykaże, że:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej trzy roboty
polegające na wykonaniu i montażu co najmniej 100 m2 ustrojów akustycznych w Salach koncertowych lub widowiskowych lub teatralnych lub wykładowych lub kinowych (sale i/lub hale sportowe pełniące rolę tylko sportową nie wchodzą w zakres, ze względu na znaczącą odrębność akustyczną takich obiektów).
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 8 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz robót - załącznik nr 8 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty - załącznik nr 1,Oświadczenie - załącznik nr 9
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie trzy
tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 25 kwietnia 2019 r. do godz. 11:30
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z
tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42,
poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego:
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Wysokie Brzegi 1, 32-600 Oświęcim
80 1010 1270 0060 2813 9130 0000
z podaniem tytułu: Wadium przetargowe na wykonanie zadania pn.:
„Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st.
w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych”
Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium
w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek
Zamawiającego.
3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej
(WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę.
4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być
sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta
(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż:
Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłożony okres związania ofertą
lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania
zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2015 r., poz. 2164.).
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
8 .Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9 .Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
10 .Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy — Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniej
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w niniejszej
specyfikacji, tj. w przypadku zaistnienia warunku:
1) Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
2) Zmiana osób do kontaktu może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia i nie wymaga
aneksu do niniejszej umowy.
3) inne zmiany w umowie:
1. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć:
1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1.1.1. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego
należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu
zamówienia,
1.1.2. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robot, które nie wynika z okoliczności
leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
1.1.3. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo
zachowania należytej staranności,
1.1.4. wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było
przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek, którego powstania
szkoda w znacznych rozmiarach,
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności
wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności.
1.2. Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
2. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy,
określonego w § 4 na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia
wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.
C. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, które ma służyć pokryciu
roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu
rękojmi za wady.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z
tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, odpowiednią
kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Wysokie Brzegi 1, 32-600 Oświęcim 80 1010 1270 0060 2813 9130 0000- „zabezpieczenie należytego wykonania umowy na: .: „Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych” oraz dokładnej nazwy i adresu firmy. Zamawiający przechowuje zabezpieczenie na oprocentowanym rachunku bankowym, a następnie zwraca z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek banku Wykonawcy.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie niż w pieniężna należy złożyć
pracownikowi merytorycznemu najpóźniej w dniu podpisania umowy w formie oryginału gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego Zabezpieczenie powinno zawierać w swojej treści zobowiązanie do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty żądanej przez Zamawiającego kwoty na pierwsze oświadczenie Zamawiającego, ze Wykonawca nie wykonał zamówienia lub wykonał je
nienależycie. Zaleca się, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przesłał Zamawiającemu
wzór gwarancji/poręczenia na nr faxu : 33 842 22 14lub adres e-mail:
administracja@psm-oswiecim.pl, w celu ostatecznego ustalenia treści. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy.
Zwrot zabezpieczenie należytego wykonania umowy nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|