Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. K. Szymanowskiego
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538212-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie oraz ułożenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych”
Kody i nazwy robót:

39150000-8 Różne meble i wyposażenie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45451200-5 Zakładanie paneli
44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane

Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
Wykonanie ustrojów akustycznych zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 5).
Ustrój akustyczny typ A:
Ustrój wykonany ze sklejki liściastej gr 40 mm w kl.Bs1d0 okleinowanej naturalną okleiną Dąb, układ słojów w pionie. Montowane do krzyżowej podkonstrukcji ze sklejki gr. 18 mm oraz systemowych zawiesi ES przytwierdzonych do ściany metalowym kołkiem rozporowym. Widoczne krawędzie ustroju frezowane wg. projektu i okleinowane naturalną okleiną drewnianą. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną.
Ustrój akustyczny typ B i C:
Ustrój warstwowy szczelinowy wykonany ze sklejki liściastej gr. 20 mm w kl. Bs1d0 okleinowany naturalną okleiną drewnianą Dąb, układ słojów w pionie. Krawędzie widoczne okleinowane. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną.
Montaż wszystkich ustrojów niewidoczny.
Wszystkie materiały użyte do produkcji i montażu z certyfikatami potwierdzającymi trudnopalność.
Wełna mineralna i podkonstrukcja z łat przytwierdzonych do ściany jest wykonana. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z stanem faktycznym ich ułożenia i w razie konieczności uwzględnić ich poprawienie w cenie oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 386c18b6-7ad3-4eed-b5ca-861aaa5305a9
Biuletyn 538212-N-2019
Zamawiajacy nazwa Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. K. Szymanowskiego
Regon 27797700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wysokie Brzegi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-33 8422214
Zamawiajacy fax 0-33 8422214
Zamawiajacy email psmo@pro.onet.pl
Adres strony url www.psm-oswiecim.pl
Adres strony internetowej www.psm-oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.psm-oswiecim.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.psm-oswiecim.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 1
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych
Numer referencyjny PSM.26.1.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie oraz ułożenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych” Kody i nazwy robót: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45451200-5 Zakładanie paneli 44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane Zamówienie obejmuje swoim zakresem: Wykonanie ustrojów akustycznych zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 5). Ustrój akustyczny typ A: Ustrój wykonany ze sklejki liściastej gr 40 mm w kl.Bs1d0 okleinowanej naturalną okleiną Dąb, układ słojów w pionie. Montowane do krzyżowej podkonstrukcji ze sklejki gr. 18 mm oraz systemowych zawiesi ES przytwierdzonych do ściany metalowym kołkiem rozporowym. Widoczne krawędzie ustroju frezowane wg. projektu i okleinowane naturalną okleiną drewnianą. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną. Ustrój akustyczny typ B i C: Ustrój warstwowy szczelinowy wykonany ze sklejki liściastej gr. 20 mm w kl. Bs1d0 okleinowany naturalną okleiną drewnianą Dąb, układ słojów w pionie. Krawędzie widoczne okleinowane. Powierzchnie widoczne zabezpieczone lakierem typu Adler G 30 lub zamiennym. Przestrzeń pomiędzy ściana a panelem wypełniona wełną mineralną zabezpieczona przed pyleniem flizeliną akustyczną. Montaż wszystkich ustrojów niewidoczny. Wszystkie materiały użyte do produkcji i montażu z certyfikatami potwierdzającymi trudnopalność. Wełna mineralna i podkonstrukcja z łat przytwierdzonych do ściany jest wykonana. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z stanem faktycznym ich ułożenia i w razie konieczności uwzględnić ich poprawienie w cenie oferty.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający wymaga aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej trzy roboty polegające na wykonaniu i montażu co najmniej 100 m2 ustrojów akustycznych w Salach koncertowych lub widowiskowych lub teatralnych lub wykładowych lub kinowych (sale i/lub hale sportowe pełniące rolę tylko sportową nie wchodzą w zakres, ze względu na znaczącą odrębność akustyczną takich obiektów). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (załącznik nr 8 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz robót - załącznik nr 8 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - załącznik nr 1,Oświadczenie - załącznik nr 9
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 25 kwietnia 2019 r. do godz. 11:30 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Wysokie Brzegi 1, 32-600 Oświęcim 80 1010 1270 0060 2813 9130 0000 z podaniem tytułu: Wadium przetargowe na wykonanie zadania pn.: „Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych” Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłożony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 8 .Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9 .Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10 .Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy — Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji, tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1) Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót mogą ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, 2) Zmiana osób do kontaktu może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 3) inne zmiany w umowie: 1. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1.1.1. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 1.1.2. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robot, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), 1.1.3. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 1.1.4. wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek, którego powstania szkoda w znacznych rozmiarach, W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 1.2. Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, określonego w § 4 na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. C. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto, które ma służyć pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego, ul. Wysokie Brzegi 1, 32-600 Oświęcim 80 1010 1270 0060 2813 9130 0000- „zabezpieczenie należytego wykonania umowy na: .: „Wykonanie oraz założenie na ścianach sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I st. w Oświęcimiu, ściennych drewnianych ustrojów akustycznych” oraz dokładnej nazwy i adresu firmy. Zamawiający przechowuje zabezpieczenie na oprocentowanym rachunku bankowym, a następnie zwraca z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek banku Wykonawcy. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie niż w pieniężna należy złożyć pracownikowi merytorycznemu najpóźniej w dniu podpisania umowy w formie oryginału gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Szymanowskiego Zabezpieczenie powinno zawierać w swojej treści zobowiązanie do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty żądanej przez Zamawiającego kwoty na pierwsze oświadczenie Zamawiającego, ze Wykonawca nie wykonał zamówienia lub wykonał je nienależycie. Zaleca się, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy przesłał Zamawiającemu wzór gwarancji/poręczenia na nr faxu : 33 842 22 14lub adres e-mail: administracja@psm-oswiecim.pl, w celu ostatecznego ustalenia treści. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zwrot zabezpieczenie należytego wykonania umowy nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria najdłuższy okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria najniższej ceny brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria doświadczenie wykonawcy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)