GuidZP400 |
acb62983-22ad-4f4d-a5a6-642a1a06c2a3
|
Biuletyn |
538070-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
|
Regon |
89112930100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 88-66-500
|
Zamawiajacy fax |
74 88-66-509
|
Zamawiajacy email |
ewa.zajdel@dwup.pl
|
Adres strony url |
www.dwup.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
.Zamówienie jest finansowane z budżetu województwa dolnośląskiego, Funduszu pracy, PO WER, RPO WD i FGŚP - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (realizowany w projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020” oraz „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 - DWUP”).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dwup.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dwup.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą tradycyjną przez Operatora Pocztowego lub przez Kuriera przesyłką kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
|
Numer referencyjny |
11.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, który zawiera też wykaz asortymentowo – ilościowy.
2. Koszt transportu i rozładunku towaru ponosi Wykonawca.
3.Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do siedziby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu i/lub do Filii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy wymaganej, minimalnej gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.
5. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować gwarancję oraz reklamację w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
6.Termin wykonania zamówienia do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
7.Zamówienie jest finansowane z budżetu województwa dolnośląskiego, Funduszu pracy, PO WER, RPO WD i FGŚP - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (realizowany w projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020” oraz „RPO Pomoc Techniczna 2014-2020 - DWUP”).
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ – stanowiący istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1.Na potrzeby wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 pkt. 4 )PZP, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia aktualnego na dzień składania oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).
3.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 3.1. w formie oryginału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia.
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 3.2., w formie oryginału składa każdy z nich lub oświadczenie mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub przez każdego z w/w wykonawców).
3.3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w pkt. 3.1. niniejszej SIWZ.
3.4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do składania oświadczeń i dokumentów, zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy PZP.
3.5 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz z złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ).
3.6 Jeśli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. od 3.1. do 3.5, oświadczenia są niekompletne , zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne co do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w ofercie poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. oświadczeń) - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający - iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego, w szczególności dokumenty te powinny zawierać informację dotyczącą wydajności tonera (wyznaczonej zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset/tonerów do kolorowych urządzeń drukujących, ISO/IEC 19752 dla kaset/tonerów do monochromatycznych urządzeń drukujących, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących) oraz zawierać potwierdzenie odnośnie tego, że produkt jest nieregenerowany i powtórnie nienapełniany.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji oraz z przedmiotem zamówienia koniecznymi do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w języku polskim, w formie pisemnej. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
4.Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego). Niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwo podlega uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3 a ustawy PZP.
5.Oferta musi zawierać:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt.3.5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert,
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne co do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. oświadczeń) - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający - iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego, w szczególności dokumenty te powinny zawierać informację dotyczącą wydajności tonera (wyznaczonej zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset/tonerów do kolorowych urządzeń drukujących, ISO/IEC 19752 dla kaset/tonerów do monochromatycznych urządzeń drukujących, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących) oraz zawierać potwierdzenie odnośnie tego, że produkt jest nieregenerowany i powtórnie nienapełniany.
5) dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik - dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego powinien wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.
7. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
8. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. z 2016r, poz. 1126) dalej zwanym rozporządzeniem, dotyczące Wykonawcy
i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
9. Zastrzeżona forma drogi elektronicznej lub faksu nie dotyczy dokumentów, które będą podlegały ewentualnemu uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust 3 i 3a ustawy PZP. Dokumenty, do których ewentualnego uzupełnienia będą wzywani Wykonawcy, podlegają złożeniu w formie określonej w § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju Dz. U z 2016 poz.1126 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wyznaczonym terminie. Niezłożenie uzupełnianych dokumentów w wymaganej przepisami powołanego rozporządzenia formie w wyznaczonym do tego terminie – skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż nie doszło do ich złożenia.
10. Inne niż oświadczenia dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez: Wykonawcę, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, podwykonawcę, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
11. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były spięte oraz ponumerowane kolejnymi numerami. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|