Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537781-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384370007, 380000005, 384371101, 351134003, 384120006, 425143005, 337930005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-15 SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy. 5. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 6. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania. 8. Zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Część I - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki, CZĘŚĆ II - Pipety oraz końcówki do pipet, CZĘŚĆ III - Akcesoria do aparatu Millipore, CZĘŚĆ IV - Akcesoria do AAS, CZĘŚĆ V - laboratoryjna odzież ochronna, CZĘŚĆ VI - Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne, CZĘŚĆ VII - Termometry i rejestratory, CZĘŚĆ VIII - Akcesoria do chromatografii, CZĘŚĆ IX - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7, CZĘŚĆ X - Materiały zużywalne do płuczek i dozowników automatycznych firmy BioTek, , CZĘŚĆ XI - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB, CZĘŚĆ XII - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon, CZĘŚĆ XIII - Szkło laboratoryjne, CZĘŚĆ XIV - Filtry do demineralizatorów HYDROLAB CZĘŚĆ XV - Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f928a87b-f80b-4477-9267-63d18dc3b913
Biuletyn 537781-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Regon 92516000000000
Zamawiajacy adres ulica Proletariacka
Zamawiajacy adres numer domu 2/6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-569
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +42 6351400,
Zamawiajacy fax +42 6351432
Zamawiajacy email agnieszka.dabrowska@wiw-lodz.pl, pawel.bugaj@wiw-lodz.pl
Adres strony url www.wiw.bip.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, SZKŁA DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ, PIPET AUTOMATYCZNYCH, LABORATORYJNEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W ŁODZI.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wiw.bip.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wiw.bip.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
Numer referencyjny WIW Adm-zpz.272.1.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, szkła do diagnostyki laboratoryjnej, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-15 SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy. 5. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 6. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania. 8. Zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Część I - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki, CZĘŚĆ II - Pipety oraz końcówki do pipet, CZĘŚĆ III - Akcesoria do aparatu Millipore, CZĘŚĆ IV - Akcesoria do AAS, CZĘŚĆ V - laboratoryjna odzież ochronna, CZĘŚĆ VI - Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne, CZĘŚĆ VII - Termometry i rejestratory, CZĘŚĆ VIII - Akcesoria do chromatografii, CZĘŚĆ IX - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7, CZĘŚĆ X - Materiały zużywalne do płuczek i dozowników automatycznych firmy BioTek, , CZĘŚĆ XI - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB, CZĘŚĆ XII - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon, CZĘŚĆ XIII - Szkło laboratoryjne, CZĘŚĆ XIV - Filtry do demineralizatorów HYDROLAB CZĘŚĆ XV - Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90,
Cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 17 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7. , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8. stosuje się. 10. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 5. i 6. 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 5. i 6. , dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) o ile ich konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 3) w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 2. Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedna ze stron.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pipety oraz końcówki do pipet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pipety oraz końcówki do pipet
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Akcesoria do aparatu Millipore
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do aparatu Millipore
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria do AAS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do AAS
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Laboratoryjna odzież ochronna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Laboratoryjna odzież ochronna
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VI - Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ VI - Produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Termometry i rejestratory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Termometry i rejestratory
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Akcesoria do chromatografii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do chromatografii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7,
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Materiały zużywalne do płuczek i dozowników automatycznych firmy BioTek,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały zużywalne do płuczek i dozowników automatycznych firmy BioTek,
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon,
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Szkło laboratoryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szkło laboratoryjne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Filtry do demineralizatorów HYDROLAB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42514300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtry do demineralizatorów HYDROLAB
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90,
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)