GuidZP400 |
30f43f42-711a-4c2f-bddd-8100d04fe853
|
Biuletyn |
537991-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
22051541000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lędowo-Osiedle
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1N
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ustka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-271
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 231 377
|
Zamawiajacy fax |
261 231 578
|
Zamawiajacy email |
6wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.6wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z opisem w pkt. XI
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo - Osiedle 1N, 76-271 Ustka, bud. 25, pok. 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku.
|
Numer referencyjny |
31/WM/6WOG/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania nr I, II, III, IV i V oraz WDTT dla zadania nr V.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
|
Cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
80
|
Informacje na temat katalogow |
Okres dostawy:
Zad. I i III - min. 2 dni, max 7 dni,
Zad. II - etap I - min. 2 dni, max 7 dni; etap II - od 23.10.2019 nie później niż do 31.10.2019 r.
Zad. IV i V - min. 20 dni, max 80 dni kalendarzowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- Wszystkie produkty z zadania I, II, IV i V muszą posiadać karty charakterystyki produktu (środki chemiczne) lub kartę techniczną produktu, opatrzone pieczątką „za zgodność z oryginałem” i podpisem. Załączone karty powinny zawierać niezbędne wiadomości i ewentualne zdjęcia gdyż będą stanowić podstawę do określenia zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć;
- W przypadku zadania V (dotyczy produktów w pozycji od 4 do 8) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć aktualne zaświadczenie wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM) poświadczające, że Wykonawca posiada zatwierdzony wzór przedmiotu umowy zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
- Druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 do oferty dla każdego zadania osobno.
- Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 1 do SIWZ - (o ile dotyczy)
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy)
- Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Załączony projekt umowy.
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia.
2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych.
3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji
z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym” Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24962000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711900-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
80
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
|
| |