Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku.

Data publikacji 2019-04-16
Data zakończenia 2019-05-07 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Akcesoria ochronne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537991-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337119006, 249620005, 392240008, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania nr I, II, III, IV i V oraz WDTT dla zadania nr V.
Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30f43f42-711a-4c2f-bddd-8100d04fe853
Biuletyn 537991-N-2019
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.6wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z opisem w pkt. XI
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Lędowo - Osiedle 1N, 76-271 Ustka, bud. 25, pok. 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku.
Numer referencyjny 31/WM/6WOG/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla 6 WOG Ustka w 2019 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych”, które stanowią załączniki do oferty – formularze cenowe dla zadania nr I, II, III, IV i V oraz WDTT dla zadania nr V. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
Cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Informacje na temat katalogow Okres dostawy: Zad. I i III - min. 2 dni, max 7 dni, Zad. II - etap I - min. 2 dni, max 7 dni; etap II - od 23.10.2019 nie później niż do 31.10.2019 r. Zad. IV i V - min. 20 dni, max 80 dni kalendarzowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Wszystkie produkty z zadania I, II, IV i V muszą posiadać karty charakterystyki produktu (środki chemiczne) lub kartę techniczną produktu, opatrzone pieczątką „za zgodność z oryginałem” i podpisem. Załączone karty powinny zawierać niezbędne wiadomości i ewentualne zdjęcia gdyż będą stanowić podstawę do określenia zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć; - W przypadku zadania V (dotyczy produktów w pozycji od 4 do 8) Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć aktualne zaświadczenie wystawione przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (WOBW SM) poświadczające, że Wykonawca posiada zatwierdzony wzór przedmiotu umowy zgodny z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej.
Inne dokumenty niewymienione - Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - Druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 do oferty dla każdego zadania osobno. - Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 1 do SIWZ - (o ile dotyczy) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) - Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załączony projekt umowy. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym” Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24962000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości pływalni i uzdatniania wody basenowej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i higieny bloku żywnościowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 80
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny i przyborów do utrzymania higieny żołnierzy specjalistów oraz żołnierzy służby przygotowawczej. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzu cenowym”. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Opis produktu musi zawierać informacje w języku polskim. Data ważności musi wynosić minimum 12 miesięcy, a w przypadku zadania nr 5 minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia materiałów do Zamawiającego, za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż 2 lata.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)