Druk i dostawa plakatów wielkoformatowych

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Narodowe Forum Muzyki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537751-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Zamówienie obejmuje sukcesywny w miarę zapotrzebowania wydruk i dostawę plakatów zgodnie z poniższą specyfikacją:
a) Format 190x240cm (łączna ilość wzorów od 10 do 15, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt., łącznie w okresie obowiązywania umowy: 32 szt.)
b) Format 70x144cm (ilość wzorów: od 6 do 10, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 22 szt.)
c) Format 118,5x350cm (ilość wzorów: od 30 do 40, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 82 szt.)
d) Format 190x250cm (ilość wzorów: od 6 do 10, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 22 szt.)
e) Format 380x50cm (ilość wzorów: od 2 do 6, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 14 szt.).


Dodatkowe informacje

GuidZP400 a1b31c85-2ea9-4277-b53e-cbb270c95121
Biuletyn 537751-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowe Forum Muzyki
Regon 22414470000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-071
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 343 85 28
Zamawiajacy fax 71 330 52 12
Zamawiajacy email karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl
Adres strony url http://bip.nfm.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.nfm.wroclaw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.nfm.wroclaw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, wejście od ul. Krupniczej, Sekretariat (IV piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Druk i dostawa plakatów wielkoformatowych
Numer referencyjny FZP.261.PN20.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Zamówienie obejmuje sukcesywny w miarę zapotrzebowania wydruk i dostawę plakatów zgodnie z poniższą specyfikacją: a) Format 190x240cm (łączna ilość wzorów od 10 do 15, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt., łącznie w okresie obowiązywania umowy: 32 szt.) b) Format 70x144cm (ilość wzorów: od 6 do 10, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 22 szt.) c) Format 118,5x350cm (ilość wzorów: od 30 do 40, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 82 szt.) d) Format 190x250cm (ilość wzorów: od 6 do 10, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 22 szt.) e) Format 380x50cm (ilość wzorów: od 2 do 6, minimalny jednorazowy nakład: 1 szt, maksymalny jednorazowy nakład: 2 szt, łącznie w okresie obowiązywania umowy: 14 szt.).
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Usługi mają być świadczone w terminie od dnia zawarcia umowy na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty maksymalnej przedmiotu zamówienia, w zależności co nastąpi pierwsze.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w niniejszym punkcie , musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione - w formie oryginału: Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień ustawy Pzp. 2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: 1) zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów; 2) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano), 3) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy (za zgodą obu Stron) maksymalnie na okres kolejnych 6 miesięcy, w przypadku gdy nie zostanie wykorzystana przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy maksymalna wartość przedmiotu zamówienia wskazana w umowie; zmiana terminu realizacji umowy nie może skutkować zmianą maksymalnej wartości przedmiotu zamówienia zmiana terminu i sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 5) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie NFM nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy materiałów
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)