GuidZP400 |
df96688d-ce39-4916-90d6-ffe78be58575
|
Biuletyn |
539004-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Juchnowiec Kościelny
|
Regon |
00054221500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Juchnowiec Kościelny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-061
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 132 880,
|
Zamawiajacy fax |
857 132 881
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@juchnowiec.gmina.pl,
|
Adres strony url |
www.juchnowiec.gmina.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy nr UDA-RPPD.080202-20-0010/17-00 o dofinansowanie Projektu ,,Przedszkola marzeń’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ug.juchn-kosc.wrotapodlasia.pl/zamowieniapubliczne/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia i mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie II.
|
Numer referencyjny |
IGK.271.2.15.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż mebli do przedszkola w Zespole Szkół w Księżynie.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażania wskazanego w załączniku nr 8. Schemat zabudowy indywidualnej ZI 1 przedstawia załącznik nr 9, schemat zabudowy indywidualnej ZI2 przedstawia załącznik nr 10.
Zabudowa ZL1
Przed wykonaniem zabudowy ZL 1 należy dokonać pomiarów na budowie i zweryfikować je z projektem.
Szafki kuchenne dolne do zabudowy w kolorze szarym
Głębokość 60 cm wysokość 90 cm
60-jednodrzwiowa( 3 półki)
60 jednodrzwiowa ( 3 półki)
90-szafka pod zlewozmywak 2-drzwiowa
60-jednodrzwiowa( 3 półki)
60 jednodrzwiowa ( 3 półki)
Blat kuchenny laminowany, zabezpieczenie ściany nad blatem z płytek ceramicznych białych 20x20, fuga jasno szara.
Szafki kuchenne wiszące w kolorze szarym
Głębokość 40 cm Wysokość 70 cm
60-jednodrzwiowa( 3 półki)
60 jednodrzwiowa ( 3 półki)
90-dwudrzwiowa ( 3 półki)
60-jednodrzwiowa( 3 półki)
60 jednodrzwiowa ( 3 półki)
Zabudowa ZI2
Przed wykonaniem zabudowy ZI2 należy dokonać pomiarów na budowie i zweryfikować je z projektem.
Szafki kuchenne dolne do zabudowy w kolorze szarym
80-szafka pod zlewozmywak 2-drzwiowa
40-jednodrzwiowa( 3 półki)
Blat kuchenny laminowany, zabezpieczenie ściany nad blatem z płytek ceramicznych białych 20x20, fuga jasno szara.
Szafki kuchenne wiszące w kolorze szarym
Głębokość 40 cm Wysokość 70 cm
80-dwudrzwiowa ( 3 półki)
40-jednodrzwiowa( 3 półki)
Przy wycenie zabudowy ZI1 i ZI2 nie należy uwzględniać zakupu i montażu płytek ceramicznych. W wycenie ZI1 i ZI2 należy uwzględnić dostawę i montaż zlewozmywaków i baterii.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować w przedszkolu przy Zespole Szkół w Księżynie, ul. Szkolna 7, 16-001 Kleosin, w terminie od dnia 01.08.2019 r. do dnia 15.08.2019 r. Odbiór zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru, będącym podstawa do wystawienia faktury.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Do oferty Wykonawca powinien załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, w Załączniku Nr 2 i 3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Do oferty Wykonawca powinien załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, w Załączniku Nr 2 i 3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że:
– nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy zbliżone do przedmiotu zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę mebli o wartości brutto min. 50 000 PLN, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Do oferty Wykonawca powinien załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów, w Załączniku Nr 2 i 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestry lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
tj. co najmniej dwóch dostaw zbliżonych do przedmiotu zamówienia swoim zakresem obejmujące dostawę mebli o wartości brutto min. 50 000 PLN, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, (załącznik nr 5 do SIWZ), z załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
4) potwierdzenie wniesienia wadium,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) kosztorys ofertowy uproszczony
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) w terminie do dnia 26 kwietnia 2019 roku do godziny 1300, tj. przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty.
5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów.
6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest jej integralną częścią. W projekcie umowy Zamawiający określił istotne warunki umowy,
a w szczególności terminy, warunki płatności, odsetki i kary umowne oraz inne postanowienia, w tym warunki zmiany treści umowy, zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT]. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy – może ulec zmianie o wartość tego podatku i wymaga sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:
1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,
2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|