Przedmiotem zamówienia jest przeliczenie osnów wysokościowych na obowiązujący układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH wraz z aktualizacją i dostosowaniem numerycznej mapy zasadniczej (BDOT500, GESUT) do w/w układu na terenie powiatu piskiego, oraz aktualizacja baz BDOT, GESUT, konwersja baz EGiB.

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu
Miejscowość Pisz
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539100-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723121006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przeliczenie osnów wysokościowych na obowiązujący układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH wraz z aktualizacją i dostosowaniem numerycznej mapy zasadniczej (BDOT500, GESUT) do w/w układu na terenie powiatu piskiego, oraz aktualizacja baz BDOT, GESUT, konwersja baz EGiB.
Opis zamówienia:
1) Przeliczyć około 1033 punktów osnowy wysokościowej oraz około 6508 punktów osnowy poziomej z układu Kronsztadt’60 na układ Kronsztadt’86 oraz obowiązujący państwowy układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH.
Przeliczone punkty zaimportować do Banku Osnów wersja 3 z wysokościami w trzech układach: Kronsztadt’60, Kronsztadt’86 oraz PL-EVRF2007-NH. Do opracowania wykorzystać dane z pomiaru zawarte w operatach technicznych oraz dane zgromadzone w Banku Osnów. Dołączyć istniejące opisy topograficzne
2) Dostosować warstwy numerycznej mapy zasadniczej (bazy BDOT, GESUT) do państwowego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na terenie powiatu piskiego.
3) Dokonać konwersji baz Ewmapa na format fdb dla wszystkich jednostek powiatu piskiego z wyłączeniem Gminy Orzysz. Dla gminy Orzysz wykonać jedynie raport kontrolny w uzgodnieniu
z Zamawiającym.
4) Zaktualizować bazy BDOT, GESUT o operaty przyjęte do PODGiK w Piszu. Bazy GESUT dla miasta i gminy Pisz oraz dla miasta i gminy Orzysz mają stan na dzień: 22.03.2018, dla miasta i gminy Biała Piska oraz dla miasta i gminy Ruciane Nida mają stan na dzień: 14.12.2017. Bazy BDOT zostaną przekazane dla Wykonawcy po zakończeniu realizacji ramach „Projektu zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego” (termin zakończenia przewidziany jest na dzień: 30.09.2019 r.)
5) Zeskanować mapy przeglądowe (57 sztuk A1 skala 1 : 10 000) oraz wpasować w układ współrzędnych 2000 w systemie EWMAPA FB v. 12.23. Wprowadzić repery z w/w map do Banku Osnów, nadać im współrzędne płaskie w układzie 2000 na podstawie wektoryzacji oraz dołączyć istniejące opisy topograficzne.
6) W uzgodnieniu z Zamawiającym uporządkować klasy dla przetransformowanych punktów osnowy
7) Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zasady przeliczania osnowy wysokościowej oraz rzędnych szczegółów sytuacyjno-wysokościowych do państwowego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH określa załącznik do warunków technicznych
8) Przy opracowaniu należy dostosować bazy do układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH zgodnie z zaleceniami GUGiK oraz rozporządzeniem w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych.
9) Opracowanie zostanie wykonane na podstawie istniejących baz EWMAPY zawierających dane ewidencji gruntów i budynków. Jako podstawową skalę bazową należy przyjąć skalę 1 : 500 dla miast i 1 : 1000 dla gmin. Czytelność elementów musi być uzgadniana z Zamawiającym.
10) Uzupełnić Bank Osnów w wersji 3 o wysokości w trzech układach: Kronsztadt’60, Kronsztadt’86, PL-EVRF2007-NH dla przeliczonych punktów osnowy poziomej oraz wysokościowej.
11) Po przetransformowaniu wysokości na mapach numerycznych, każdą bazę należy podać szczegółowej wewnętrznej kontroli, polegającej między innymi na dodatkowej weryfikacji manualnej treści mapy pod kątem poprawności przetransformowanych wysokości. Protokół z tej kontroli należy załączyć do operatu.
12) W uzgodnieniu z Zamawiającym wykonać sprawozdania z ilości punktów osnowy.
13) Termin realizacji zamówienia: 16.12.2019
14) Aktualność baz na dzień: 02.12.2019
15) Termin oddania osnowy: 15.11.2019
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w realizacji zamówienia, tj. osoby wymienione przez Wykonawcę w dział XVII.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań i rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w dziale XVII i wzorze umowy (załącznik nr 7).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 473e0b27-c20b-4425-932a-3aae255437e0
Biuletyn 539100-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Piski-Starostwo Powiatowe w Piszu
Regon 79067300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pisz
Zamawiajacy kod pocztowy 12-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 425 47 00
Zamawiajacy fax 87 425 47 01
Zamawiajacy email sekretariat@powiat.pisz.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=195
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=195
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest przeliczenie osnów wysokościowych na obowiązujący układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH wraz z aktualizacją i dostosowaniem numerycznej mapy zasadniczej (BDOT500, GESUT) do w/w układu na terenie powiatu piskiego, oraz aktualizacja baz BDOT, GESUT, konwersja baz EGiB.
Numer referencyjny Or.272.1.6.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: przeliczenie osnów wysokościowych na obowiązujący układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH wraz z aktualizacją i dostosowaniem numerycznej mapy zasadniczej (BDOT500, GESUT) do w/w układu na terenie powiatu piskiego, oraz aktualizacja baz BDOT, GESUT, konwersja baz EGiB. Opis zamówienia: 1) Przeliczyć około 1033 punktów osnowy wysokościowej oraz około 6508 punktów osnowy poziomej z układu Kronsztadt’60 na układ Kronsztadt’86 oraz obowiązujący państwowy układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH. Przeliczone punkty zaimportować do Banku Osnów wersja 3 z wysokościami w trzech układach: Kronsztadt’60, Kronsztadt’86 oraz PL-EVRF2007-NH. Do opracowania wykorzystać dane z pomiaru zawarte w operatach technicznych oraz dane zgromadzone w Banku Osnów. Dołączyć istniejące opisy topograficzne 2) Dostosować warstwy numerycznej mapy zasadniczej (bazy BDOT, GESUT) do państwowego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH na terenie powiatu piskiego. 3) Dokonać konwersji baz Ewmapa na format fdb dla wszystkich jednostek powiatu piskiego z wyłączeniem Gminy Orzysz. Dla gminy Orzysz wykonać jedynie raport kontrolny w uzgodnieniu z Zamawiającym. 4) Zaktualizować bazy BDOT, GESUT o operaty przyjęte do PODGiK w Piszu. Bazy GESUT dla miasta i gminy Pisz oraz dla miasta i gminy Orzysz mają stan na dzień: 22.03.2018, dla miasta i gminy Biała Piska oraz dla miasta i gminy Ruciane Nida mają stan na dzień: 14.12.2017. Bazy BDOT zostaną przekazane dla Wykonawcy po zakończeniu realizacji ramach „Projektu zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Piskiego” (termin zakończenia przewidziany jest na dzień: 30.09.2019 r.) 5) Zeskanować mapy przeglądowe (57 sztuk A1 skala 1 : 10 000) oraz wpasować w układ współrzędnych 2000 w systemie EWMAPA FB v. 12.23. Wprowadzić repery z w/w map do Banku Osnów, nadać im współrzędne płaskie w układzie 2000 na podstawie wektoryzacji oraz dołączyć istniejące opisy topograficzne. 6) W uzgodnieniu z Zamawiającym uporządkować klasy dla przetransformowanych punktów osnowy 7) Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zasady przeliczania osnowy wysokościowej oraz rzędnych szczegółów sytuacyjno-wysokościowych do państwowego układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH określa załącznik do warunków technicznych 8) Przy opracowaniu należy dostosować bazy do układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH zgodnie z zaleceniami GUGiK oraz rozporządzeniem w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych. 9) Opracowanie zostanie wykonane na podstawie istniejących baz EWMAPY zawierających dane ewidencji gruntów i budynków. Jako podstawową skalę bazową należy przyjąć skalę 1 : 500 dla miast i 1 : 1000 dla gmin. Czytelność elementów musi być uzgadniana z Zamawiającym. 10) Uzupełnić Bank Osnów w wersji 3 o wysokości w trzech układach: Kronsztadt’60, Kronsztadt’86, PL-EVRF2007-NH dla przeliczonych punktów osnowy poziomej oraz wysokościowej. 11) Po przetransformowaniu wysokości na mapach numerycznych, każdą bazę należy podać szczegółowej wewnętrznej kontroli, polegającej między innymi na dodatkowej weryfikacji manualnej treści mapy pod kątem poprawności przetransformowanych wysokości. Protokół z tej kontroli należy załączyć do operatu. 12) W uzgodnieniu z Zamawiającym wykonać sprawozdania z ilości punktów osnowy. 13) Termin realizacji zamówienia: 16.12.2019 14) Aktualność baz na dzień: 02.12.2019 15) Termin oddania osnowy: 15.11.2019 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w realizacji zamówienia, tj. osoby wymienione przez Wykonawcę w dział XVII. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań i rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w dziale XVII i wzorze umowy (załącznik nr 7).
Cpv glowny przedmiot 72312100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, co najmniej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, zatrudnioną na umowę o pracę w pełnym wymiarze, w rozumieniu ustawy – Kodeks pracy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), która spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. Nr 2101 ze zm.) - brała udział w przeliczaniu osnów wysokościowych na obowiązujący państwowy układ wysokościowy PL-EVRF2007-NH, oraz aktualizacji i dostosowaniu numerycznej mapy zasadniczej do w/w układu wysokościowego. b) co najmniej jedną (1) osobą, która spełnia łącznie następujące wymagania: - posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. Nr 2101 ze zm.) - brała udział w modernizacji osnowy geodezyjnej podstawowej lub szczegółowej. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia odbywało się co najmniej przez osoby wykazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość spełniania łącznie powyższych wymogów przez 1 osobę.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów wymienionych w pkt 1) dotyczących również innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2) oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6).
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy). 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w szczególności w zakresie: 1) Zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, rezygnacji, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 3 dni, gdy uprawnienia wskazanych osób będą spełniały warunki określone w SIWZ. 2) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy (odpowiednie przedłużenie o czas niezbędny do należytego jej wykonania) oraz terminów pośrednich z przyczyn: a) niezależnych od Zamawiającego b) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron Umowy, c) siły wyższej lub zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne. 2. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. 3. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie, a która ma wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne. 4. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o wszelkich zmianach w zakresie formy organizacyjno-prawnej prowadzonej przez siebie działalności. 5. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę do dokonania zmian umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)