GuidZP400 |
a1f31afa-2c2f-4ca7-8040-1fbe78db1f93
|
Biuletyn |
538708-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpitalbp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, osoboście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę nalezy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistyvcznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-69, 21-500 Biała Podlaska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elektrod do diatermii Spectrum, pokrowców na materace, pokrowców na wózki transportowe do materacy, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran Renasys Go, pistoletów do biopsji, igieł do biopsji, narzędzi do zabiegów laparoskopowych – trokar i akcesoria, zestawu do porodów w pozycji wertykalnej, fartuchów ochronnych j. uż. do produkcji leków cytostatycznych, kombinezonów ochronnych do produkcji leków cytostatycznych kategorii III serwet do przygotowania i podawania leków cytostatycznych, wiader na odpady cytostatyczne, mat do pracowni cytostatyków, zestawów do drenażu opłucnej, zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia, sond Sengstaken- Blakemore, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, podkładów/prześcieradeł na stoły operacyjne, zgrzewarki rolkowej, wózka transportowego siatkowego koszowego w podziale na 20 części
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/22/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa elektrod do diatermii Spectrum, pokrowców na materace, pokrowców na wózki transportowe do materacy, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran Renasys Go, pistoletów do biopsji, igieł do biopsji, narzędzi do zabiegów laparoskopowych – trokar i akcesoria, zestawu do porodów w pozycji wertykalnej, fartuchów ochronnych j. uż. do produkcji leków cytostatycznych, kombinezonów ochronnych do produkcji leków cytostatycznych kategorii III serwet do przygotowania i podawania leków cytostatycznych, wiader na odpady cytostatyczne, mat do pracowni cytostatyków, zestawów do drenażu opłucnej, zestawów do inwazyjnego pomiaru ciśnienia, sond Sengstaken- Blakemore, zastawek przeciwzwrotnych typu Heimlich, podkładów/prześcieradeł na stoły operacyjne, zgrzewarki rolkowej, wózka transportowego siatkowego koszowego w podziale na 20 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Dotyczy części 1-7, 9-18: Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie. Znaczenie kodów CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne, 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych, 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
33141323-0 - Igły do biopsji, 33141620-2 - Zestawy medyczne, 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe, 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy. 4. Dotyczy części 8, 19 i 20: Na oferowany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli min. 12- miesięcznego okresu gwarancji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę:
2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2;
2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp.
5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu).
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu).
2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu).
3. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-3 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Składając ofertę każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 2 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 3 – 250,00 zł; słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 4 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 5 – 150,00 zł; słownie zł : sto pięćdziesiąt; Część 6 – 100,00 zł; słownie zł : sto; Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 8 – 200,00 zł; słownie zł : dwieście; Część 9 – 450,00 zł; słownie zł : czterysta pięćdziesiąt; Część 10 – 200,00 zł; słownie zł : dwieście; Część 11 – 100,00 zł; słownie zł : sto; Część 12 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Część 13 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 14 – 150,00 zł; słownie zł : sto pięćdziesiąt; Część 15 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Część 17 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 18 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Część 19 – 100,00 zł; słownie zł : sto; Część 20 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczenie zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (zał. nr 1 i 1A do siwz)
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY:
Cena - 60%;
Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 35% (dot. cz. 1-7, 9-18);
Termin dostawy - 5% (dot. cz. 1-7, 9-18);
Termin dostawy - 35% (dot. cz. 8,19 i 20);
Okres gwarancji - 5% (dot. cz. 8,19 i 20).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody do diatermii SPECTRUM firmy EMED
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33161000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowce na materace, pokrowce na wózek transportowy do materacy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS GO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pistolet do biopsji j.uż.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy pistolet do biopsji gruboigłowej piersi Rozmiar igły do biopsji 14Gx11cm - 200 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Igły do biopsji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141323-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igła do biopsji aspiracyjnej cienkoigłowej w diagnostyce guzów płuc , ostrzem typu westcott 22Gx3,5 0,7mmx90mm - 200 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia do zabiegów laparoskopowych - trokar i akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
7 pozycji formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia do zabiegów laparoskopowych - trokar i akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do porodów w pozycji wertykalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Fartuch ochronny j.uż. do produkcji leków cytostatycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Kombinezon ochronny do produkcji leków cytostatycznych kategorii III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kombinezon ochronny do produkcji leków cytostatycznych kategorii III - 400 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Serweta do przygotowywania i podawania leków cytostatycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Serweta do przygotowywania i podawania leków cytostatycznych - 600 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Wiadro na odpady cytostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wiadro na odpady cytostatyczne, żółte, pojemność 10L - 600 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Mata do pracowni cytostatyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Mata klejąca podłogowa 40-45cm x 60-65cm / min. 60 arkuszy (warstw) - 6szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do drenażu opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dwukomorowy zestaw do drenażu jamy opłucnej, jednorazowy, (pojemność komory zbiorczej 3000 ml) - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - 60 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Sondy Sengstaken-Blakemore
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zastawka przeciwzwrotna typu Heimlich - 50 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zgrzewarka rolkowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgrzewarka rolkowa - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Wózek transportowy siatkowy koszowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34900000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek transportowy siatkowy koszowy - 1 szt.
|
| |