GuidZP400 |
1c02cc68-df9a-4bb4-a768-e074f8a283fd
|
Biuletyn |
538676-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ump.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https:/platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i wdrażany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 „Kształcenie, Kompetencje, Komunikacja i Konkurencyjność – cztery filary rozwoju Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu” POWR.03.05.00-00-Z084/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu na potrzeby studia nagrań z podziałem na 4 części
|
Numer referencyjny |
PN-26/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa oprogramowania oraz sprzętu na potrzeby studia nagrań z podziałem na 4 części
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 8 tygodni, licząc od dnia 1.08.2019r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
dla części 1, 3 i 4
- 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania przez producenta danego typu/ modelu produktu, z zastrzeżeniem, że nowy produkt będzie posiadał parametry,
co najmniej takie same, jak w ofercie
2. Zmiana może zostać dokonana na wniosek wykonawcy, przy czym ciężar udowodnienia, że dany typ/model produktu wycofano z produkcji oraz, że spełnia parametry techniczne spoczywa na Wykonawcy.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zostać zaakceptowany przez przedstawiciela Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 8 tygodni, licząc od dnia 1.08.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 8 tygodni, licząc od dnia 1.08.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa akcesoriów komputerowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu wideo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 8 tygodni, licząc od dnia 1.08.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu wideo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu audio
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32350000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 8 tygodni, licząc od dnia 1.08.2019r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu audio
|
| |