Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego - 26 pakietów

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538474-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego – 26 pakietów, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pakiet nr 1 – Podkłady, obłożenia sterylne i niesterylne;
Pakiet nr 2 – Sondy, elektrody do aparatu EMED;
Pakiet nr 3 – Protezy samorozprężalne ERCP;
Pakiet nr 4 – Nebulizacja Aerogen;
Pakiet nr 5 – Rury do respiratora;
Pakiet nr 6 – Klips tytanowy;
Pakiet nr 7 – Myjki pacjenta;
Pakiet nr 8 – Kardiomonitory EMTEL;
Pakiet nr 9 – Aparat Datex Ohmeda Aespire 5;
Pakiet nr 10 – Test do wykonywania IGFBP;
Pakiet nr 11 – Filtry do respiratora;
Pakiet nr 12 – Inkubatory;
Pakiet nr 13 – Czujniki SpO2;
Pakiet nr 14 – Szczotki do czyszczenia narzędzi kaniulowanych;
Pakiet nr 15 – Plomby;
Pakiet nr 16 – Oleje do konserwacji;
Pakiet nr 17 – Paski do glukometru wraz z glukometrami;
Pakiet nr 18 – Drobny sprzęt;
Pakiet nr 19 – Papier, elektrody;
Pakiet nr 20 – Kaniule, koreczki;
Pakiet nr 21 – ERCP;
Pakiet nr 22 – Stanowisko do resuscytacji noworodka (Panda Warmer);
Pakiet nr 23 – Czujnik SpO2, pasek mocujący (noworodki);
Pakiet nr 24 – Wstrzykiwacz kontrastu;
Pakiet nr 25 – Zestaw serwet jednorazowych, sterylnych;
Pakiet nr 26 – Narzędzia do zabiegów okulistycznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc0f9ca8-40be-4467-81db-4594c3ec7614
Biuletyn 538474-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego - 26 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/29/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego – 26 pakietów, zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 1 – Podkłady, obłożenia sterylne i niesterylne; Pakiet nr 2 – Sondy, elektrody do aparatu EMED; Pakiet nr 3 – Protezy samorozprężalne ERCP; Pakiet nr 4 – Nebulizacja Aerogen; Pakiet nr 5 – Rury do respiratora; Pakiet nr 6 – Klips tytanowy; Pakiet nr 7 – Myjki pacjenta; Pakiet nr 8 – Kardiomonitory EMTEL; Pakiet nr 9 – Aparat Datex Ohmeda Aespire 5; Pakiet nr 10 – Test do wykonywania IGFBP; Pakiet nr 11 – Filtry do respiratora; Pakiet nr 12 – Inkubatory; Pakiet nr 13 – Czujniki SpO2; Pakiet nr 14 – Szczotki do czyszczenia narzędzi kaniulowanych; Pakiet nr 15 – Plomby; Pakiet nr 16 – Oleje do konserwacji; Pakiet nr 17 – Paski do glukometru wraz z glukometrami; Pakiet nr 18 – Drobny sprzęt; Pakiet nr 19 – Papier, elektrody; Pakiet nr 20 – Kaniule, koreczki; Pakiet nr 21 – ERCP; Pakiet nr 22 – Stanowisko do resuscytacji noworodka (Panda Warmer); Pakiet nr 23 – Czujnik SpO2, pasek mocujący (noworodki); Pakiet nr 24 – Wstrzykiwacz kontrastu; Pakiet nr 25 – Zestaw serwet jednorazowych, sterylnych; Pakiet nr 26 – Narzędzia do zabiegów okulistycznych.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.), a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym; b) Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby posiadają certyfikat CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania certyfikatu CE; c) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt / wyroby posiadają ulotkę, kartę produktu, kartę techniczną potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego (informacje winny być zaznaczone w dokumentach), a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji; d) Oświadczenie Wykonawcy, że żel posiada raport bezpieczeństwa produktu kosmetycznego oraz badania aplikacyjne przeprowadzone na minimum 20 zdrowych dermatologicznie osobach – dotyczy pakietu nr 7, poz. 1 i 2; e) Oświadczenia Wykonawcy, że w zakresie pakietu nr 16 Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jego produkt jest: - w poz. nr 1 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1 Zamawiający wymaga w pozycji 1 udokumentowania rejestracji produktu jako akcesoria medyczne klasy 1 w zgodności z Aneksem 1MDD 93/42/EEC znaku CE zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC, - w poz. nr 2 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1, - w poz. nr 3 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1; f) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby (glukometry) spełniają standard ISO 15197:2015, potwierdzony certyfikatem wydanym przez niezależną jednostkę notyfikującą lub oświadczenie producenta o spełnieniu w/w normy – dotyczy pakietu nr 17; g) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy raz na kwartał płyny kontrolne o 3 różnych zakresach (niski, prawidłowy i wysoki) w ilości odpowiadającej dzierżawionym glukometrom – dotyczy pakietu nr 17; h) Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenie wewnętrzne w zakresie użytkowania i walidacji glukometrów dla ok. 50 osób (koszt szkolenia wliczony w cenę) – dotyczy pakietu nr 17; i) Oświadczenie Wykonawcy, że paski testowe podlegają refundacji ze środków publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1844 ze zm.) – dotyczy pakietu nr 17; j) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokument potwierdzający, że jego produkt spełnia wymogi normy EN 149:2001 FFP3 oraz że jest zakwalifikowany jako maska chirurgiczna – typ IIR, zgodnie z normą EN 14 683 – dotyczy pakietu nr 18, poz. 13; k) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokument potwierdzający, że jego wyrób spełnia wymogi normy EN 13795 (1-3) – dotyczy pakietu nr 25, poz. 1; l) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokument potwierdzający, że jego wyrób jest biozgodny - nie wywołuje działania drażniącego, alergicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 10993-5:2009 oraz nie jest toksyczny PN EN ISO 10993-10:2009, a ponadto, że obłożenie spełnia wymagania wysokie dla strefy krytycznej na całej powierzchni, zgodnie z normą PN-EN 13795-3+A1:2013-06 – dotyczy pakietu nr 25, poz. 2, 3 i 4.
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; b) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym; b) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane wyroby posiadają certyfikat CE lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania certyfikatu CE; c) Ulotki, karty produktu, karty techniczne wyrobów / sprzętu potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego; d) Dokumenty potwierdzające, że żel posiada raport bezpieczeństwa produktu kosmetycznego oraz badania aplikacyjne przeprowadzone na minimum 20 zdrowych dermatologicznie osobach – dotyczy pakietu nr 7, poz. 1 i 2; e) w zakresie pakietu nr 16 Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jego produkt jest: - w poz. nr 1 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1 Zamawiający wymaga w pozycji 1 udokumentowania rejestracji produktu jako akcesoria medyczne klasy 1 w zgodności z Aneksem 1MDD 93/42/EEC znaku CE zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC, - w poz. nr 2 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1, - w poz. nr 3 zgodny z normą EN 554 / ISO 13683, zapewniający fizjologiczne bezpieczeństwo zgodnie z normą EN ISO 10993-1; f) Certyfikat wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą, że glukometry spełniają standard ISO 15197:2015 lub oświadczenie producenta o spełnieniu w/w normy – dotyczy pakietu nr 17; g) Dokument potwierdzający, że produkt spełnia wymogi normy EN 149:2001 FFP3 oraz że jest zakwalifikowany jako maska chirurgiczna – typ IIR, zgodnie z normą EN 14 683 – dotyczy pakietu nr 18, poz. 13; h) Dokument potwierdzający, że wyrób spełnia wymogi normy EN 13795 (1-3) – dotyczy pakietu nr 25, poz. 1; i) Dokument potwierdzający, że wyrób jest biozgodny - nie wywołuje działania drażniącego, alergicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 10993-5:2009 oraz nie jest toksyczny PN EN ISO 10993-10:2009, a ponadto, że obłożenie spełnia wymagania wysokie dla strefy krytycznej na całej powierzchni, zgodnie z normą PN-EN 13795-3+A1:2013-06 – dotyczy pakietu nr 25, poz. 2, 3 i 4.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: a) podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; b) podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ; c) podpisane przez Wykonawcę oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. lit. a-c – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a-b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie, natomiast dokument z pkt 5 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia dokumentów na wezwanie; c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem; e) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 – Podkłady, obłożenia sterylne i niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 – Sondy, elektrody do aparatu EMED
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 – Protezy samorozprężalne ERCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 – Nebulizacja Aerogen
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – Rury do respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 – Klips tytanowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 – Myjki pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 – Kardiomonitory EMTEL;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 – Aparat Datex Ohmeda Aespire 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 – Test do wykonywania IGFBP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 – Filtry do respiratora
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 – Inkubatory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 – Czujniki SpO2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14 – Szczotki do czyszczenia narzędzi kaniulowanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 – Plomby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16 – Oleje do konserwacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17 – Paski do glukometru wraz z glukometrami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18 – Drobny sprzęt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż 01.06.2019 r.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19 – Papier, elektrody
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20 – Kaniule, koreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż 01.05.2019 r.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21 – ERCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 12 miesięcy, lecz nie wcześniej niż 04.07.2019 r.
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22 – Stanowisko do resuscytacji noworodka (Panda Warmer)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23 – Czujnik SpO2, pasek mocujący (noworodki)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24 – Wstrzykiwacz kontrastu;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25 – Zestaw serwet jednorazowych, sterylnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26 – Narzędzia do zabiegów okulistycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)