GuidZP400 |
bf4a5abe-22d0-42cb-b9ad-019c0112cae7
|
Biuletyn |
538941-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zduńskowolski
|
Regon |
73093479500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Złotnickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zduńska Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
438 232 204
|
Zamawiajacy fax |
438 232 204
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatzdunskowolski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatzdunskowolski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa VII - Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatzdunskowolski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli, ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż I – wszego wyposażenia nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
|
Numer referencyjny |
ZP.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż I-go wyposażenia nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkól Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli. Zamówienie obejmuje m.in. dostawę mebli stanowiących wyposażenie sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych i gabinetów kadry psychologów i pedagogów szkolnych, dywanów, rolet, wyposażenia sal gimnastycznych (drabinki, ławki gimnastyczne) oraz wyposażenia sportowego zewnętrznego (płotki, blok startowy, klaps). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 17.06.2019r. od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dotyczy wszystkich części zamówienia.
Przez termin wykonania danej części zamówienia rozumie się datę protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia w zakresie danej części zamówienia, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń przez Wykonawcę i Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) dla części I zamówienia:
wykonał co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem dostawę mebli, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy);
b) dla części II zamówienia:
wykonał co najmniej jedną dostawę oraz montaż rolet okiennych, o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto (słownie złotych: trzy tysiące);
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowania w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej wybrany wykonawca przedłoży wykaz dostaw (zgodnie z wzorem załącznika nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Powyższy wykaz dotyczy tylko Części I - Dostawa oraz montaż mebli oraz wyposażenia do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Do Formularza oferty Wykonawca winien dołączyć Załącznik nr 1a do Formularza oferty, na podstawie którego Zamawiający oceni czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełniają wymagania opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Załącznik nr 1a do Formularza oferty dotyczy tylko Części I zamówienia.
2) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
3) Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy.
5) Pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzorem umów stanowiącymi załączniki nr 6a i 6b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, w pokoju nr 8 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 29.04.2019r. do godz. 11:00. Istotne dla stron postanowienia umowy, znajdują się w załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ – wzór umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż mebli oraz wyposażenia do nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż I-go wyposażenia nowo wybudowanego budynku dydaktycznego Zespołu Szkól Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli. Zamówienie obejmuje m.in. dostawę mebli stanowiących wyposażenie sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych i gabinetów kadry psychologów i pedagogów szkolnych, dywanów, wyposażenia sal gimnastycznych (drabinki, ławki gimnastyczne) oraz wyposażenia sportowego zewnętrznego (płotki, blok startowy, klaps).
Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienia mebli i ich ustawienia we wskazanych pomieszczeniach (według schematu rozmieszczenia mebli stanowiący załącznik 2a do Opisu Przedmiotu Zamówienia) oraz montażu we wskazanych pomieszczeniach elementów wyposażenia, które tego wymagają. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oraz montaż rolet okiennych w nowo wybudowanym budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet okiennych w nowo wybudowanym budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Zduńskiej Woli.
Rolety występować będą wewnątrz obiektu w szczególności po stronie wschodniej (typ okno o symbolu 01 zgodnie z załączonym zestawieniem ślusarki – załącznik 2b do Opisu Przedmiotu Zamówienia). Przewidzieć rolety w kasetach, powlekane nieprzeźroczyste, z tkaniny gumowanej dwustronnie lub jednostronnie, umożliwiające zaciemnianie wszystkich pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych po stronie wschodniej elewacji – w sumie 28 sztuk okien.
ROLETY do okien o powierzchni ok. 70,560 m2
Mocowanie na prowadnicy do ramy okiennej (prowadnica w kolorze ramy okiennej RAL 9007). Wymiary rolet muszą odpowiadać wymiarom oraz podziałom okiennym które są przedstawione na rysunkach: elewacja wschodnia - rolety oraz zestawienie stolarki - rolety (stanowiące załącznik 2b i 2c do Opisu Przedmiotu Zamówienia). Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wybrany Wykonawca powinien dokonać ostatecznych pomiarów ramy okiennej oraz podziału okien. Kolorystyka rolety – do uzgodnienia z Zamawiającym.
Uwaga: sposób montażu rolety, kasety i prowadnic – bezinwazyjny - nie powinien ingerować w ramę okienną. Należy przewidzieć możliwość zwijania/rozwijania rolet z poziomu podłogi (dotyczy zwłaszcza górnych kwater okna).
Zamówienie obejmuje montaż rolet we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
W załączeniu do niniejszego opisu zamieszczono rysunki: elewacja wschodnia - rolety oraz zestawienie stolarki - rolety ( załącznik 2b i 2c do Opisu Przedmiotu Zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |