GuidZP400 |
9e505922-8c15-4d81-9082-72126b83b6fd
|
Biuletyn |
538843-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
|
Regon |
63976996400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szyperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-754
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8463819
|
Zamawiajacy fax |
61 8463820
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
|
Adres strony url |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku
|
Numer referencyjny |
WUPXXV/2/3321/3/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów, akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
Część 1: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów.
Część 2: Dostawa akcesoriów komputerowych.
Część 3: Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 stanowiących integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 1.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę akcesoriów komputerowych o wartości minimum 3 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2.
3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę części eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3.
oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, odrębnie dla każdej z części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.1 dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie w przypadku okresowych promocji cenowych stosowanych przez producentów, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w umowie,
1.2 wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w umowie, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny jednostkowej, określonej w załączniku nr 1 do umowy, w następujących przypadkach:
1.2.1 wycofania produktu z rynku,
1.2.2 zmiany nazwy produktu,
1.2.3 zaprzestania wytwarzania produktu,
1.2.4 wstrzymania produktu do obrotu,
1.2.5 zmiany producenta,
1.3. zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu umowy (dopuszcza się zwiększenie ilości danej pozycji kosztem innej) pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, a wartość wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 7 stanowiących integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 8 stanowiących integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 9 stanowiących integralną część SIWZ.
|
| |