Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku

Data publikacji 2019-04-17
Data zakończenia 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538843-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 302372001, 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów, akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
Część 1: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów.
Część 2: Dostawa akcesoriów komputerowych.
Część 3: Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 stanowiących integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9e505922-8c15-4d81-9082-72126b83b6fd
Biuletyn 538843-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Regon 63976996400000
Zamawiajacy adres ulica Szyperska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-754
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8463819
Zamawiajacy fax 61 8463820
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
Adres strony url wuppoznan.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wuppoznan.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku
Numer referencyjny WUPXXV/2/3321/3/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów, akcesoriów komputerowych oraz części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2019 roku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: Część 1: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów. Część 2: Dostawa akcesoriów komputerowych. Część 3: Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6, nr 7, nr 8 i nr 9 stanowiących integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 1. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę akcesoriów komputerowych o wartości minimum 3 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę części eksploatacyjnych do urządzeń drukujących o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3. oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, odrębnie dla każdej z części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.1 dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie w przypadku okresowych promocji cenowych stosowanych przez producentów, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w umowie, 1.2 wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w umowie, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny jednostkowej, określonej w załączniku nr 1 do umowy, w następujących przypadkach: 1.2.1 wycofania produktu z rynku, 1.2.2 zmiany nazwy produktu, 1.2.3 zaprzestania wytwarzania produktu, 1.2.4 wstrzymania produktu do obrotu, 1.2.5 zmiany producenta, 1.3. zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach przedmiotu umowy (dopuszcza się zwiększenie ilości danej pozycji kosztem innej) pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, a wartość wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych, tonerów do drukarek, kserokopiarek, telefaksów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 7 stanowiących integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 8 stanowiących integralną część SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa części eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 6 i nr 9 stanowiących integralną część SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)