GuidZP400 |
a7d3453c-8f84-4519-9f76-9dd2017137b7
|
Biuletyn |
538859-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
|
Regon |
50657729000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
085 7488510, 7488531
|
Zamawiajacy fax |
085 7488593, 7488502
|
Zamawiajacy email |
zamowienia_wsz@tlen.pl
|
Adres strony url |
www.sniadecja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Ochrona zasobów pracy w województwie podlaskim poprzez unowocześnienie leczenia kardiologicznego i chorób nowotworowych układu moczowego w SPZOZ WSZ im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku” numer projektu: WND-RPPD.08.04.01-20-0051/18
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sniadecja.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sniadecja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca na adres siedziby zamawiającego. Wymagana forma pismena.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 15-950 Białystok w Kancelarii, I piętro, pokój nr 12 (budynek administracji).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SYSTEMU DO WYKONYWANIA KOPII BEZPIECZEŃSTWA ORAZ ARCHIWIZACJI DANYCH WRAZ Z INSTALACJĄ I KONFIGURACJĄ
|
Numer referencyjny |
DA.ZP.242.26.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą systemu do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji danych (urządzenie i oprogramowanie do backup) wraz z instalacja i konfiguracją oraz wdrożenie systemu na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku zgodnych z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym element załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Przedmiotem realizacji centralnego systemu kopii zapasowych jest dostawa sprzętu wraz z odpowiednim licencjonowanym oprogramowaniem, montaż, uruchomienie, konfiguracja, integracja z istniejącymi systemami serwerowymi oraz wykonanie przeszkolenia 3 osób ze strony Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z wykonaniem centralnego systemu kopii zapasowych są po stronie Wykonawcy. Zamawiający na swój koszt przygotowuje miejsce w serwerowni na dostarczany sprzęt. Wykonawca pomoże Zamawiającemu w odpowiedniej konfiguracji reguł systemu sieciowego.
3. Wykonawca musi dostarczyć kompletny zestaw sprzętu i licencjonowanego oprogramowania, który będzie wykonywać kopię bezpieczeństwa w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje połączenie sieciowe pomiędzy serwerownią, a lokalizacją systemu kopii zapasowych.
4. Oferowany system kopii zapasowych musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w OPZ.
5. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją i rękojmią przez okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia wskazanego w protokole odbioru sprzętu, co stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane szczegółowo w Rozdziale 24 SIWZ. Okres rękojmi za wady równy będzie okresowi udzielonej gwarancji.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za licencje oferowane i dostarczone Zamawiającemu oraz za prawdziwość i skuteczność innych dokumentów określających producenta, legalność, jakość wykonania, standard oraz zgodność z obowiązującymi normami. Wykonawca musi być uprawniony do udzielania licencji na terenie RP, a Zamawiający otrzyma prawo do korzystania z oprogramowania w zakresie umożliwiającym pełną eksploatację oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego, bez żadnych ograniczeń.
7. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały i okablowanie niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z odpowiednimi uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
9. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ jest integralną częścią SIWZ i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-10T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, biorącym udział w tym samym zamówieniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 1) Rozdziału 14 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) Rozdziału nr 14 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem upływu terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1) Rozdziału nr 14 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 5 pkt 2 Rozdziału nr 14 SIWZ stosuje się odpowiednio;
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
a) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
b) zaciąganie zobowiązań;
c) złożenie oferty wspólnie;
d) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy.
5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.
6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Brak wymaganych dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Brak wymaganych dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7. Do oferty należy dołączyć dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Szczegółowy Oferty (Załącznik 1 do SIWZ).
Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 1 do SIWZ opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego systemu (urządzenia i oprogramowania do backupu), które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa producenta oferowanego urządzenia/oprogramowania oraz warunki realizacji zamówienia. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę urządzenia i oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ .
2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy.
3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia
4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ .
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|