GuidZP400 |
33213303-8c72-4e4c-87f9-009090db5168
|
Biuletyn |
538439-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
|
Regon |
91086691000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zielony Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(54) 414 40 00
|
Zamawiajacy fax |
(54) 414 42 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.wloclawek.pl
|
Adres strony url |
www.wloclawek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Modernizacja budynków wraz z wyposażeniem Centrum Kształcenia Praktycznego we Włocławku, ul. Ogniowa 2” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego dot. zad. nr 1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miata Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia (sprzęt komputerowy i biurowy) do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego z podziałem na 3 zadania
|
Numer referencyjny |
BZP.271.16.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu biurowego do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego z możliwością składania ofert z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1: Dostawa oprogramowania dla Centrum Kształcenia Praktycznego:
Dostawa licencji oprogramowania typu A – 7 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu B – 7 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu C – 15 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu D – 15 sztuk
Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu dla Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27:
Komputery typu A – 10 sztuk
Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27:
Komputer typu A -1 sztuka
Komputer typu B – 1 sztuka
Niszczarka do papieru – 2 sztuki
Kserokopiarka - 1 sztuka
Drukarka typu A – 1 sztuka
Projektor multimedialny – 1 sztuka
Ekran do projektora – 1 sztuka
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy złożyć w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania dla Centrum Kształcenia Praktycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania dla Centrum Kształcenia Praktycznego: : Dostawa oprogramowania dla Centrum Kształcenia Praktycznego:
Dostawa licencji oprogramowania typu A – 7 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu B – 7 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu C – 15 sztuk
Dostawa licencji oprogramowania typu D – 15 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu dla Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa sprzętu dla Centrum Usług Wspólnych Placówek Oświatowych we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27: Komputery typu A – 10 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa sprzętu komputerowego i biurowego dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej we Włocławku przy ul. Wojska Polskiego 27:
Komputer typu A -1 sztuka
Komputer typu B – 1 sztuka
Niszczarka do papieru – 2 sztuki
Kserokopiarka - 1 sztuka
Drukarka typu A – 1 sztuka
Projektor multimedialny – 1 sztuka
Ekran do projektora – 1 sztuka
|
| |