GuidZP400 |
a86645e0-fc2a-43ef-9de2-7acffb11bc1b
|
Biuletyn |
538517-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 147 we Wrocławiu
|
Regon |
93011367800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gersona
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-664
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 71
|
Zamawiajacy fax |
713 489 671
|
Zamawiajacy email |
ekulczynska0107@wroclawskaedukacja.pl
|
Adres strony url |
http://p147wroclaw.szkolnastrona.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://p147wroclaw.szkolnastrona.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://p147wroclaw.szkolnastrona.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 147 we Wrocławiu ul. W. GERSONA 39, 51-644 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ W PRZEDSZKOLU NR 17 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz nowobudowanego Przedszkola
nr 17 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Przechowanie nabytych produktów do momentu dopuszczenia budynku przedszkola do użytkowania – planowany termin dopuszczenia - 1 sierpnia 2019 r.
2) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do budynku Zamawiającego, usytuowanego we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a;
3) Rozładunek;
4) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
5) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów
w pomieszczeniach i czasie wskazanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
CZEŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
CZEŚĆ 2 - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami profesjonalnego sprzętu kuchennego (stanowiącego wyposażenie w jednostce żywienia zbiorowego ) o wartości, co najmniej 100 000,00 zł brutto.
CZEŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami pomocy dydaktycznych i/lub artykułów sportowych i/lub zabawek o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ w CZĘŚCI, której dotyczy założona oferta na wykonywanie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MEBLE GOTOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz nowobudowanego Przedszkola
nr 17 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a - asortyment meble gotowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PROFESJONALNY SPRZĘT KUCHENNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz nowobudowanego Przedszkola
nr 17 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a - asortyment profesjonalny sprzęt kuchenny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
POMOCE DYDAKTYCZNE, ZABAWKI, DYWANY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz nowobudowanego Przedszkola nr 17 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a - asortyment pomoce dydaktyczne, zabawki, dywany
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY BIUROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz nowobudowanego Przedszkola nr 17 we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. L. Okulickiego 2a - asortyment materiały biurowe
|
| |