GuidZP400 |
2ec4a22a-db12-4457-a260-4adebaf7025d
|
Biuletyn |
538620-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łódź - Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
|
Regon |
10132043600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Milionowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-121
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 251 65 11,
|
Zamawiajacy fax |
42 2516611
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pup-lodz.pl,
|
Adres strony url |
www.lodz.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lodz.praca.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lodz.praca.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem poczty, poczty kurierskiej, itp.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Milionowa 91, 93-121 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
ZA.241.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę z zakresu przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, z załączeniem dowodu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – wg. Załącznika Nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenia o spełnianiu wszystkich warunków dotyczących produktu równoważnego;
W przypadku oprogramowania:
1.1 Pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego;
1.2 Wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego;
1.3 Pełne warunki, zakres i zasady świadczenia gwarancji producenta dla oprogramowania równoważnego
2. Zaświadczenia niezależnych podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.
2.1 Tabela 1 -2. Komputer typu All-in-One; Komputer wysokowydajny – stacja robocza
• Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu.
• Certyfikat potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001.
• Oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 25 października 2012 nr 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej.
• Certyfikat potwierdzający zgodność z Windows Compatible Product List potwierdzający zgodność oferowanego zestawu z Windows 10.
• Dokument wskazujący autoryzowany serwis, potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę posiada autoryzację serwisową producenta sprzętu
Tabela 3-5 . Drukarka monochromatyczna A4; Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne; Skaner dokumentowy A3
• Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu.
• Certyfikat potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001.
• Oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 25 października 2012 nr 2012/27/UE w sprawie efektywności energetycznej.
• Dokument wskazujący autoryzowany serwis, potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę posiada autoryzację serwisową producenta sprzętu.
2.2 Oświadczenie Wykonawcy, że elementy z których zbudowane są urządzenia opisane w tabelach 1-5 Opisu przedmiotu zamówienia muszą być produktami producenta tych urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz muszą być objęte gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne.
2.3 Oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia opisane w tabelach 1-5 Opisu przedmiotu zamówienia są fabrycznie nowe i pochodzą z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce.
2.4 Karta produktowa oferowanych urządzeń umożliwiająca weryfikację parametrów oferowanego sprzętu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
a. konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzenia, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
b. pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
c. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
- konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
- okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy;
- inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|