Przetarg nieograniczony PN/08SK/04/2019 poniżej 221 000 Euro na dostawy sprzętu komputerowego i serwerowego

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538905-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego i serwerowego, zgodnie z formularzem "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 98fa53cd-69ee-4096-8746-6f5de38e2350
Biuletyn 538905-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie
Regon 29794500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-201
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3355212, 214
Zamawiajacy fax 22 33 55 375
Zamawiajacy email dzp@zakazny.pl
Adres strony url www.zakazny.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zakazny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zakazny.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zakazny.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiscie lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie, ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony PN/08SK/04/2019 poniżej 221 000 Euro na dostawy sprzętu komputerowego i serwerowego
Numer referencyjny PN/08SK/04/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego i serwerowego, zgodnie z formularzem "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 515240,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. Dwa zrealizowane zamówienia, o łącznej wartości minimum 180 000,00 zł brutto (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy zł), którego przedmiotem była: a) dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego (serwery, macierze, przełączniki, serwerowe systemy operacyjne) lub oprogramowania serwerowego; 2. Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień zostało zrealizowane dla jednostki ochrony zdrowia; 3. Co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej. Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, ze szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze). Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował zespołem projektowym, w skład którego wchodzić będzie: 1. Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadającym certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem; 2. Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: konsultant wdrożeniowy przypisany do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadający certyfikat techniczny producenta sprzętu potwierdzający znajomość dostarczanego rozwiązania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru formularza załącznika nr 3 i 4 do SIWZ; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Aktualne na dzień składania ofert, opisy oferowanego przedmiotu zamówienia w oryginalnym katalogu/katalogach producenta potwierdzające, że oferowany produkt posiada wymagane cechy, jakie określił w SIWZ Zamawiający (w przypadku braku w katalogu wszystkich informacji o oferowanym produkcie, Wykonawca może przedłożyć wraz z ofertą i oryginalnym katalogiem producenta inne dokumenty, tj. ulotki informacyjne wydane przez autoryzowanego dystrybutora, opakowania lub próbki, instrukcje obsługi lub oświadczenia producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania wymienione w załączniku nr 5 „Zestawienie warunków koniecznych”; 2. Aktualny na dzień składania, certyfikat techniczny producenta dostarczanego sprzętu (zał. nr 5 „Wymagania bezwzględne” pkt. 1.2 Serwery fizyczne w sekcji „Inne”) – w zakresie pakietu nr 1; 3. „Wykaz oferowanego sprzętu” (w zakresie pakietów nr 1 i 2) - wg wzoru formularza załącznika nr 6 do SIWZ; 4. „Wykaz dostaw” - wg wzoru formularza załącznika nr 7 do SIWZ (w zakresie pakietu nr 1); 5. „Wykaz osób” - wg wzoru formularza załącznika nr 8 do SIWZ (w zakresie pakietu nr 1).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Zakaźny, adres: ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@zakazny.pl; 3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 262240,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego i serwerowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 253000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego
  

Criterion

Kryteria Liczba procesorów w obudowie-w zakresie pakietu nr 1
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena - w zakresie pakietu nr 2
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena - w zakresie pakietu nr 1
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Liczba portów USB w obudowie - w zakresie pakietu nr 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy-w zakresie pakietu nr 2
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)