Usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539667-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26846710-5466-4475-9e63-35d45d46fb3b
Biuletyn 539667-N-2019
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Regon 17511575000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Siemiradzkiego
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-763
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 668 821
Zamawiajacy fax 061 8646314, 8660922
Zamawiajacy email biuro@poznan.gddkia.gov.pl
Adres strony url www.gddkia.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gddkia.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDDKiA O/Poznań ul. Siemiradzkiego 5a; 60-763 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Numer referencyjny O.PO.D-3.2413.17.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowej obsługi informatycznej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane zasoby kadrowe i kwalifikacje: Zamawiający wymaga, aby osoby delegowane do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje (nie dopuszcza się, aby wszystkie kwalifikacje skupiała jedna oddelegowana osoba): a. W zakresie Microsoft 70-742 - Identity in Windows Server 2016 b. W zakresie Microsoft 70-741 - Networking with Windows Server 2016 c. W zakresie Microsoft 70-740 - Install, Storage & Compute w/ Server 2016 d. W zakresie Microsoft 70-346 - Office 365 Administration e. W zakresie Microsoft 98-349 - Microsoft Windows 10 MTA Windows OS Fundamentals f. W zakresie Windows 10 - administration, security and troubleshooting g. W zakresie Windows 10 - Troubleshooting h. w zakresie zarządzania systemem kontroli druku FocusPrint 2.0 lub wyższej, i. w zakresie dostępu do danych z klauzulą „zastrzeżone” Minimum jeden z oddelegowanych pracowników musi posiadać wyższe wykształcenie – w tym minimum licencjackie lub inżynierskie. Dwaj oddelegowani pracownicy muszą posiadać minimum średnie wykształcenie. Wykonawca załączy do oferty listę imienną oddelegowanych pracowników (minimum 3 osoby) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymaganych kwalifikacji wraz z ofertą. Przez słowo dokument Zamawiający rozumie dyplom, zaświadczenie lub certyfikat potwierdzające zdobycie kwalifikacji we wskazanych powyżej obszarach. Dla systemów operacyjnych funkcjonujących w środowisku Zamawiającego, wymagane jest posiadanie certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia. Nie dopuszcza się aby kwalifikacje w zakresie wymaganych systemów operacyjnych (min. Windows 10 i Windows 2016 Server) skupiała jedna oddelegowana osoba. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudniać (umowa o pracę) przy wykonywaniu zamówienia minimum 3 osoby. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 60 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednich dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, odpis o którym mowa w pkt 9.7.2.d) IDW winien być wystawiony także nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zostały zawarte w istotnych postanowieniach umowy - Tom II SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na awarię
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas naprawy awarii
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)