GuidZP400 |
99ad2aa5-bd3a-4364-8c1f-7b62786ce626
|
Biuletyn |
539651-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
Regon |
27278032300014
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Realizacja projektu „Poprawa jakości usług medycznych poprzez inwestycję w infrastrukturę Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz lądowiska dla śmigłowców ratowniczych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku” nr POIS.09.01.00-00-0235/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup stacji przeglądowych
|
Numer referencyjny |
DIS-5-PN/49-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji przeglądowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku.
Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółową charakterystykę stanowi załącznik nr 1.1 („Formularz cenowy”),
1.2 („Specyfikacja techniczna”). Załącznik nr 1.3 do specyfikacji określa („Warunki gwarancji jakości i serwisu”). Dostawa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.2 do SIWZ będzie wykonana w terminie: do dnia 26 marca 2019 r. Niniejsze zamówienie jest realizacją projektu „Poprawa jakości usług medycznych poprzez inwestycję w infrastrukturę Szpitalnego
Oddziału Ratunkowego oraz lądowiska dla śmigłowców ratowniczych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku” nr POIS.09.01.00-00-0235/17 w ramach działania 9.1
Infrastruktura ratownictwa medycznego, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego
do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć załączniki nr 1.2 („Specyfikacja techniczna”) i 1.3 („Warunki gwarancji i serwisu”) oraz następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 i opisany w załączniku nr 1.2 dopuszczenia do obrotu i do używania oraz oświadczenie potwierdzające, że wykonawca jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na wezwanie zamawiającego. Oświadczenia, o których mowa powyżej zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do niniejszej specyfikacji. Ww. wzory załączników nr 1.2, 1.3 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania
zmian w ich treści – stanowią one integralną część oferty – deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Ww. załączniki nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, dołączając do niej następujące załączniki: 1. Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji); dodatkowe uwagi dotyczące jego wypełnienia zawiera rozdział X specyfikacji. 1.2. Specyfikacja techniczna (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2 do specyfikacji). Część deklarowanych w ww. załączniku parametrów stanowi podstawę do oceny oferty. 1.3. Warunki gwarancji jakości i serwisu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.3 do specyfikacji). Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia - oświadczenie, o którym mowa w punkcie IV.1.1
specyfikacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - należy dołączyć jeśli dotyczy. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|