GuidZP400 |
8076db20-4b2d-43c1-bb76-2e495b12a80c
|
Biuletyn |
539455-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część nr 5 – przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Modelowe kształcenie nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój realizowanego przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r; Część nr 9 - przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Rola komunikacji w percepcji i przekonaniach nt. nauki wśród obywateli Unii Europejskiej”, źródło finansowania Horyzont 2020 - Nauka z udziałem społeczeństwa i dla społeczeństwa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.uni.lodz.pl/index.php/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ 25/ZP/2019
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, NISZCZAREK, KSEROKOPIAREK, DYKTAFONÓW, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ SPRZĘTU AGD DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ
|
Numer referencyjny |
25/ZP/219
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO, NISZCZAREK, KSEROKOPIAREK, DYKTAFONÓW, PROJEKTORA MULTIMEDIALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ SPRZĘTU AGD DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UŁ.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ – Pakiety nr 1-12.
3) Złożenie oferty na przedmiot zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w załączniku nr 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4) Pod pojęciem dostawa należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu (wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy) do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz
z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie
z zakresu obsługi.
5) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych).
a. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta.
b. Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem serwisu bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizującą dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji.
c. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie odrębnego postępowania. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy
w okresie gwarancji.
6) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pakiety (części). Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części - brak wyceny jednej pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty w tej części.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu (wypełniając załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, odpowiednio dla części, dla której składa ofertę), z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
Pzp tj.: a. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b. Zgodnie z art. 26 ust. 6
ustawy Pzp, Wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest
zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.). c. Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie
zamówień publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego [art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (t. j. Dz. U. z
2018 r., poz. 986 z późn. zm.)] oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej [(art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 647 z
późn. zm.)]. d. Działając na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 8 ust. 3) lit. a. SIWZ jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt.
8 ust. 3) lit. c. SIWZ. Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostępnych pod adresami internetowymi a) https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu b) https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG
/ceidg.public.ui/search.aspx
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie
art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.
5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony
przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z
informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Ilekroć mowa o grupie kapitałowej – rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są
kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych
(zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia
Wykonawcy. 2) W przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest
zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego,
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie
potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia
proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na
zmianę sprzętu. 3) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł
przewidzieć, b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. w wyniku
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b.
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa niszczarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa niszczarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kserokopiarki cyfrowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora multimedialnego oraz mobilnej tablicy interaktywnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa przełączników AV UXGA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711362-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa kuchenki mikrofalowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lodówko-zamrażarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rejestratorów dźwięku (dyktafonów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32332100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rejestratorów dźwięku (dyktafonów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711310-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ekspresu ciśnieniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa niszczarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) zawierającym wymagane minimalne parametry
|
| |