Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538735-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są szczegółowo wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia, (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zamawiający oczekuje opatrunków wysokiej jakości, spełniających wymagane warunki dla tego rodzaju asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94090a87-c495-4622-b97b-77b0b8623ba2
Biuletyn 538735-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwajcarska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-285
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8739 293, 008, 033
Zamawiajacy fax 618 779 517
Zamawiajacy email zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl
Adres strony url www.szpital-strusia.poznan.pl
Adres strony internetowej www.szpital-strusia.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-strusia.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-strusia.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro podawcze Zamawiającego, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.239 (budynek D, II ptr.)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer referencyjny WSM/DZP/381/3536/N/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, gdzie opisane są szczegółowo wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia, (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający oczekuje opatrunków wysokiej jakości, spełniających wymagane warunki dla tego rodzaju asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 758796,30
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, lub inny dokument uprawniający do obrotu hurtowego materiałami opatrunkowymi na terenie Polski, bądź oświadczenie Wykonawcy, iż wskazany dokument nie jest wymagany- zgodnie z obowiązującym prawem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wzór oświadczenia wraz z zakresem niezbędnych informacji zawarty został w Załączniku nr 2 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że odpowiednie świadectwa zostaną okazane na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej) 2) Opisy - odpowiednie materiały informacyjne (karty katalogowe, prospekty, itp.) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, ich zgodność z opisem w formularzu ofertowym, dla oferowanego asortymentu. 3) Karta danych technicznych producenta potwierdzająca określone przez Zamawiającego wymogi dotyczące gazy i wyrobów z gazy określone w pkt.III, 1.1 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy – w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową. 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ – w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności 4) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy, dopuszcza się możliwość dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie.
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.J. Strusia w Poznaniu , ul.Szwajcarska 3, 61-285 Poznań • inspektorem ochrony danych osobowych w Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.J. Strusia w Poznaniu / jest Pani/Pani /Jacek Kucharski , kontakt: iod@szpital-strusia.poznan.pl *; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: na dostawę Opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu , nr spr.: WSM/DZP/381 – 3536/N/2019 , prowadzonym w trybie : przetarg nieograniczony poniżej 221 000 euro; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31481,48
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 1– Opatrunki chłonne, gazowe niejałowe przeznaczone do sterylizacji *
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5092,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 2– Elastyczne siatki opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18518,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 3– Kompresy wysokochłonne jałowe składające się z czterech warstw
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 333333,33
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 4– Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe 8 warstwowe *
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7037,04
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 5– Opaski gipsowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19444,44
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 6– Opatrunek do mocowania kaniul
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5092,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 7– Opatrunek do mocowania kaniul obwodowych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19444,44
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 8– Opatrunek do mocowania kaniul i cewników centralnych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8796,30
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 9– Opatrunek do wkłuć centralnych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12962,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 10– Przylepce niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17592,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 11– Przylepce specjalistyczne
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 879,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 12– Opatrunki do bezurazowego zamykania ran
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 117592,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 13– Opatrunki zwykłe *
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32407,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 14– Gaza opatrunkowa 17 nitkowa jałowa kopertowana *
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4629,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 15– Podkłady podgipsowe
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34259,26
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 16– Opatrunki jałowe włókninowe hypoalergiczne z wkładem wysokochłonnym
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 879,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 17– Tampony z gazy jałowe *
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 18– Tampony z gazy jałowe o wym 20cm x 20cm *
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 462,96
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 19– Opatrunki specjalistyczne chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5555,56
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 20– Kompresy jałowe z gazy z nitką RTG 17 nitkowe i 8 warstwowe *
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1203,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 21– Kompres włókninowy
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 9259,26
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 22– Opatrunki do mocowania cewników i zgłębników donosowych oraz rurek intubacyjnych
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2314,81
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 23– Opatrunki do bezurazowego zamykania ran
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4166,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 24– Opatrunki tracheostomijne
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63888,89
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet 25– Pieluchomajtki
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)