Dostawa środków czystości

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Miejscowość Oława
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539536-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 337700008, 392240008, 195200007, 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa środków czystości dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 zadania:
Zadanie 1 – Chemia profesjonalna
Zadanie 2 – Chemia gospodarcza
Zadanie 3 – Artykuły higieniczne
Zadanie 4 – Akcesoria do sprzątania podłóg i okien
Zadanie 5 – Worki foliowe na odpady
Zadanie 6 – Akcesoria do sprzątania
Zadanie 7 – Artykuły jednorazowe i worki do żywności

3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi.
Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć).
5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7d41247-ed8a-4617-b50a-4462b4d0d7f8
Biuletyn 539536-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
Regon 00030681600000
Zamawiajacy adres ulica K. K. Baczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oława
Zamawiajacy kod pocztowy 55-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713011300
Zamawiajacy fax 713011312
Zamawiajacy email m.zaplotna@zozolawa.wroc.pl
Adres strony url https://zozolawa.wroc.pl/
Adres strony internetowej https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozolawa.wroc.pl/zam%C3%B3wienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny ZOZ/DZP/PN/08/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Dostawa środków czystości dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 zadania: Zadanie 1 – Chemia profesjonalna Zadanie 2 – Chemia gospodarcza Zadanie 3 – Artykuły higieniczne Zadanie 4 – Akcesoria do sprzątania podłóg i okien Zadanie 5 – Worki foliowe na odpady Zadanie 6 – Akcesoria do sprzątania Zadanie 7 – Artykuły jednorazowe i worki do żywności 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących Załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wykorzysta nie mniej niż 60% asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wystawione zgodnie z przepisami prawa na terenie RP - załącznik Nr 8; 2) Foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające parametry, właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z żądaniami Zamawiającego, określonymi w Załączniku nr 9 do SIWZ -specyfikacji asortymentowo cenowej oraz opisie przedmiotu zamówienia - wraz z umieszczoną na tych dokumentach przez wykonawcę adnotacją określającą zadanie i pozycję w zadaniu, której dotyczy przedstawiony dokument. 3) Próbki w zakresie Zadania nr 5 w postaci 1 rolki worków dla każdej z pozycji opisanych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający zbada czy próbki spełniają wymagania opisane w Załączniku nr 9 dla Zadania nr 5, w szczególności wagę oraz wymiary worka, ilość sztuk w rolce. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. Z czynności badania próbek zostanie sporządzony protokół. 4) Próbki w zakresie Zadania nr 4 w postaci 1 szt mopa dla pozycji nr 1-3 opisanych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający zbada czy próbki spełniają wymagania opisane w Załączniku nr 9 dla Zadania nr 4 poz. 1-3. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. Z czynności badania próbek zostanie sporządzony protokół. Ponadto zamawiający wymaga złożenie dokumentu wystawionego przez producenta mopów gwarantującego wymaganą ilość prań.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wzór umowy
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Chemia profesjonalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 1 – Chemia profesjonalna - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Chemia gospodarcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 2 – Chemia gospodarcza zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Artykuły higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 3 – Artykuły higieniczne - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 – Akcesoria do sprzątania podłóg i okien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 4 – Akcesoria do sprzątania podłóg i okien - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Worki foliowe na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 5 – Worki foliowe na odpady - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6 – Akcesoria do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 6 – Akcesoria do sprzątania - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7 – Artykuły jednorazowe i worki do żywności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie 7 – Artykuły jednorazowe i worki do żywności - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)