Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-05-07 00:00:00
Instytucja 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Miejscowość Oleszno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539570-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392221201
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG.
2. Asortyment który jest przedmiotem postępowania to:
1) kubki jednorazowe styropianowe do napojów gorących 300-330 ml
2) talerze jednorazowe płytki o średnicy min. 210-220 mm (nie dzielone) kolor biały
3) talerze jednorazowe głębokie (flaczarki) poj. 500 ml, kolor biały
4) sztućce jednorazowe, kolor biały
3. W opakowaniach zbiorczych winien być pakowany asortyment tylko jednego rodzaju.
4. Nie dopuszcza się pakowania w opakowaniach zbiorczych łącznie kubków, talerzy czy
sztućców.
5. Całość ma być znakowana symbolem widelca i kieliszka świadczącym o dopuszczeniu
produktu do kontaktu z żywnością .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
7. Do dokumentacji przetargowej należy dołączyć:
Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a1ba48f-4272-475b-af42-d5be14032943
Biuletyn 539570-N-2019
Zamawiajacy nazwa 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Regon 32099164900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleszno
Zamawiajacy kod pocztowy 78-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261474572
Zamawiajacy fax 261474571
Zamawiajacy email 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa-16 WOG Drawsko Pomorskie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa-kurier,operator pocztowy lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG
Numer referencyjny 363/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG. 2. Asortyment który jest przedmiotem postępowania to: 1) kubki jednorazowe styropianowe do napojów gorących 300-330 ml 2) talerze jednorazowe płytki o średnicy min. 210-220 mm (nie dzielone) kolor biały 3) talerze jednorazowe głębokie (flaczarki) poj. 500 ml, kolor biały 4) sztućce jednorazowe, kolor biały 3. W opakowaniach zbiorczych winien być pakowany asortyment tylko jednego rodzaju. 4. Nie dopuszcza się pakowania w opakowaniach zbiorczych łącznie kubków, talerzy czy sztućców. 5. Całość ma być znakowana symbolem widelca i kieliszka świadczącym o dopuszczeniu produktu do kontaktu z żywnością . 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Do dokumentacji przetargowej należy dołączyć: Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością.
Cpv glowny przedmiot 39222120-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na tej podstawie zamawiający żąda: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Inne dokumenty niewymienione Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt 5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 54 1010 1599 0195 7813 9120 2000. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. 1) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (nie później niż data, godzina składania ofert). 2) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w art. 144 uPZP. 2. Warunki dopuszczalności zmiany umowy wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 1 uPZP to: 1) zmiana dopuszczająca do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; 2) zmiana wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych; 3) zmiana przepisów prawa, mająca wpływ na realizację umowy i powodująca koniecz-ność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów (w szczególności zmiana wysokości podatku VAT); 3. Zmiany umowy mogą być dokonywane aneksem - w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena (brutto) oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)